Hjälp att tolka ÄL samt BIM efter tidigt MF.

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Hjälp att tolka ÄL samt BIM efter tidigt MF.

Inläggav Bebisdags » 04 aug 2016, 01:32

Hej jag skulle behöva lite hjälp!

Jag fick ett tidigt missfall och blödde från 27/7-2/7 ungefär.. Sedan lite mer än en vecka efter så började jag blöda igen (kändes som mens) alltså den 10/7-14/7. Nu har jag haft lite problem med att veta när nästa mens skall komma då den enligt kalendern (förutsatt att de senaste var mens) skall komma 10/8. Jag testade CB ÄL stickor både vanliga och med dubbelindikator, de har gett olika resultat (alltså ena dagen är det en smiley på vanliga och ring på dubbelindikatorn och tvärtom) dock så har dubbelindikatorn gett både resultat på hög fertilitet och maximal som den vanligtvis gör. Dessa blev positiva från 30/7- 2/8 eftersom de signalerat olika.. Hur ska jag tolka detta? Jag brukar vanligtvis ha ÄL 2 veckor innan mens men om detta stämmer är det ju endast 8-11 dagar innan om nu ens min mens är planerad tills den 10/8.. Helt förvirrad i mitt huvud just nu, någon som har varit med om liknande eller vet hur jag ska tolka detta?
Tack på förhand! = )
Bebisdags
Stammis

BIM: 25

Återgå till Vill bli med barn