Annons:

Hjälp, förvirrad tjej..

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Hjälp, förvirrad tjej..

Inläggav Kiwibiwi » 01 dec 2015, 14:24

Hej!
Jag är lite förvirrad så tänkte se om ni varit med om liknande.
I tisdags (24/11) fick jag min mens sent på kvällen, jag hade den i 6 dagar , brukar annars ha 4-5 dagar men denhär gången var det mer sparsamt än vanligt , vilket som så va mensen slut nu i söndags, idag fick jag en blödning, ljusrosa typ.. vi har haft oskyddat sex men har dock inte koll på om vi haft de under ägglosning, hade även sex igår och de var lite "ömt" som de ibland kan vara efter man haft mens.
Men jag har aldrig varit med om att få en blödning 2 dagar efter att mensen tagit slut, vad kan de vara?
Kiwibiwi
Nykomling

Re: Hjälp, förvirrad tjej..

Inläggav lillamee » 04 dec 2015, 17:05

Hej!
Det har hänt att jag har fått nått ett par dagar efter, om jag t.ex haft utdragen mens som varit mer som spottings. Men generellt sett så har jag inte haft några sådana problem.
Några frågor som jag kommer på:
Var mensen punktlig?
Hur vet du att du har ägglossning, vilken metod använder du?

Det kan vara så att du har fått ett tidigt missfall, då kanske du blöder längre och din kropp är inte "klar" så att säga så livmodertappen är lite öppen.
Om du har ont, så tycker jag att du ska kontakta vården! Så kan de kolla med ultraljud så att det inte är något fel!
Du vill inte råka ut för t.ex utomkvedshavandeskap som går för långt!
Lycka till!
Användarvisningsbild
lillamee
Alltid online

Bor: Liten ort

Re: Hjälp, förvirrad tjej..

Inläggav Kiwibiwi » 16 dec 2015, 13:55

Jag får ökade flytningar under ägglosning och ibland lite som mensvärk dock nu sist hade jag väldigt ont i svanken också vilket jag inte brukar, har även nu extremt ömma bröst.
Jag har väldigt oregelbunden mens så om den var punktlig kan jag inte svara på då den numera brukar komma runt dag 30-35 och minns jag inte helt fel kom den på 35:de dagen jag har dock inte haft ngn mer blödning och inte Heller längre ont förutom brösten då :)
Kiwibiwi
Nykomling

Återgå till Nykomling
Annons: