hjälp mor och far accepterar aldrig . gravid med kopparspira

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

hjälp mor och far accepterar aldrig . gravid med kopparspira

Inläggav borjesson93 » 30 jul 2013, 10:42

Hej, jag är snart 20år och har kopparspiral pga att jag inte tål hormoner. Nu börjar jag fundera på om jag är gravid. Både jag och sambon sagt länge att det känns konstig med kopparspiralen. Han har känt den mera nu den sista tiden. Han frågade om den sitter rätt för han stöter imot själva staven vid sex nästan varje gång. Inte bara trådarna som förr.
Men nu har jag börjat kräkas på nätterna och varje gång mellan 2:00 och 4:00. Mår illa konstant. Super trött och haft huvudvärk i snart 2 veckor. Men mens fick jag som vanligt förra månaden och ska ha mens om 11 dagar. Jag har mått så illa och haft sån huvudvärk och yrsel så dem fick ta mig med ambulans men hitta inga fel. Sen kom jag på idag 'men kan jag vara gravid kanske'. Hur vanligt är det att bli det på koppar spiral. Kan den sitta fel och inte ge skydd så jag har blivigt gravid. Men tycker inte att symtomen borde komma så fort då. Eftersom jag hade mens förra mpnaden kan jag uu inte vara inte vara långt gången? Eller kan jag ha mens samtidigt som en graviditet eftersom jag har kopparspiral. Livrädd är ju inte alls gammal tror aldrig min mamma accepterar detta om jag nu skulle vara det.
borjesson93
Nykomling

Återgå till Gravid forum
Annons: