Annons:

Hjälp?!! Snälla

Vill du träffa andra medlemmar? Skapa träfftrådar!

Hjälp?!! Snälla

Inläggav Maliqi » 23 jul 2013, 13:42

Hej.
Jag är i vecka 7 och i söndags fick jag rosa flytningar. Samma sak på söndagen och på måndagen blev flytningarna mer röd. Idag tisdag så kommer det fortfarande flytningar som är röda. Jag får det vid nästan alla toa besök och lite på trosan. Det är inte en stor mängd blod.
Jag gick idag till gyn akuten men de ville ej göra något. Jag har även ringt privata gyn men det verkar vara helt omöjligt att få hjälp.
Är detta ett missfall på G??

Jag fick missfall i början av april i vecka 10. Då hade jag små blödningar i 6 dagar och 7 dagen kom allting ut.
Maliqi
Nykomling

Re: Hjälp?!! Snälla

Inläggav Em88 » 23 jul 2013, 21:01

Det är svårt att säga, men när jag fick mf i v 5 blödde jag mycket med en gång.
Den här graviditeten fick jag också lite bruna flytningar runt v 7-8, hade även en klarröd blödning i v 9, när jag var på vul sa de att det var för att jag hade en känslig livmodertapp, så det var inget farligt, är nu i v 27 :)
Så länge du inte blöder kraftigt är det förmodligen ingen fara, hoppas det går bra för dig :)
Em88
Stammis

Status: Äntligen mamma <3

Inläggav Jeoni » 24 jul 2013, 11:43

Jag tycker det låter konstigt att gynakuten nekar dig hjälp. Du kan inte ringa MVC och får en remiss eller något sånt?
Jag tycker du ska försöka kontakta dem igen och vara tydligen med att du känner stark oro över dessa blödningar. Stå på dig, även om det är tufft, för det är inte meningen att du ska gå runt och oroa dig och inte veta.

Jag hade också en liten blödning som gjorde att jag gjorde ett vul i v 10 (9+2) hos privat gyn och det vara inga problem att få träffa dem.
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Jeoni
Stammis

BF: 131117
Status: Gravid med första barnet

Inläggav Maliqi » 02 aug 2013, 00:06

Jag har fortfarande små blödningar som ser ut som gammalt blod i ca 2 veckor nu.
Har varit på ultraljud och fostret hade satt sig på rätt plats MEN inget hjärta slog, Hon sa att hon förväntade sig en större bebis ifall jag då skulle vara i v.8. Man såg då endast en liten skugga.
Jag har ju gravsymptom.
Jag fick inte plus för ens 2 veckor efter efterbliven mens. Då måste jag vara mindre än v 8.!!!
Jag ska på ultraljud igen på tisdag, får se vad hon säger.
Men men men jag fattar inget, jag är så orolig.
Orkar man med ett till missfall. hmmm
Maliqi
Nykomling

Återgå till Medlemsträffar
Annons: