hmm.. gravid?

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

hmm.. gravid?

Inläggav ssandraeriksson » 14 jul 2012, 22:39

Idag har jag BIM+3, och fick inte min mens den beräknade dagen.
Jag har alltid fått det den dagen jag ska, och har till och med en app på telefonen som räknar ut när jag ska ha den. Men nu fick jag ingen mens.

Har ömma bröst och är tröttare än någonsin, och är även yr/illamående till och från. Gjorde ett test igår som visade neg.

Och idag fick jag en liiiten liten blödning. Kan jag ändå vara gravid?!
ssandraeriksson
Nykomling

Re: hmm.. gravid?

Inläggav Ziiah » 01 aug 2012, 22:50

Jag har symptom som lätt illamående, humörsvängningar(som fan), fet hy, ömma bröst till och från, ont i nedre delen av magen då och då, även ont i muskler och leder(hör antagligen inte hit), MÅSTE kissa ofta(när jag väl är kissnödig, så är det riktigt illa, svårt att ta sig till toaletten trots att man egentligen inte har något att kissa ut), flytningar, luktar när jag kissar, svettas sjukt mycket, känner mig ofta helt slut av att bara göra en liten sak, vill sova! Jämt. Sen har mensen varit borta i över 50 dagar också :wink: Men när jag testade 20 juli vart det negativt. Så jag vet inte vad som händer med kroppen, jag känner fortfarande av det. Har inte fått någon blödning alls. Hur blev det för dig? :)
Mer om mitt liv som ung och gravid?
Kolla bloggen--->http://skengraviditet.blogg.se
BildMake a pregnancy ticker
Användarvisningsbild
Ziiah
Stammis

Status: Förlovad, gravid med första barnet

Re: hmm.. gravid?

Inläggav Victoria92 » 31 aug 2012, 17:15

Inte omöjligt. Det är bara att ta ett senare test och se. Annars höra av sig till bm och hoppas på bättre svar.
Bild

Bild

Bild

MF: 1/9-12
Victoria92
Nykomling

BIM: 310812

Återgå till Gravid forum
Annons: