Hugg och öm!

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Hugg och öm!

Inläggav elin_gummsen » 06 feb 2012, 15:09

För att återkomma och inte vart inne på länge (kanske av just anledning att jag inte vill känna falsk lycka över att man kanske lyckats bli med barn, men sen kommer ändå det "roliga").
Jag kan inte räkna på en hand hur många gånger det kännts som att man vart på smällen, men sen är man ändå inte det.

Efter ett par år utan ppiller har nu mensen sett till att komma varje månad, även om den inte träffat in exakta datum och liknande.
Detta gör att jag därför inte har koll på exakt när den ska komma och om den hoppat något nu.

MEN
när det kommer hugg och ömmar strax under magen, typ i höjd med höfterna och just ovanför underlivet, då börjar man ju undra? Jag har ingen aning, men kände att man kanske kan få höra något uppmuntrande eller liknande här, hos er stöttande!
Det är en sådan känsla som när mensen ska komma igång, men jag vet inte... det har kommit och gått och kunnat komma helt plötsligt!

Igår kväll låg jag och frös osv (ja, det har ju vart kallt ute som alla vet), och det tog en rätt lång stund innan jag fick upp värmen även när jag hade krypit ner i sängen.

När man försökt tidigare och inte lyckats, blir det så lätt att man ger upp! Nu har jag jobbat och stått i och vi har tänkt på så mycket annat här hemma, men jag hoppas ändå innerst inne (och även karln såklart!).

Nån som känner igen sig eller har nåt svar på nåt??

kramar
elin_gummsen
Stammis

Bor: Skänninge

Återgå till Bli gravid