hur funkar ägglossningstest?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Re: hur funkar ägglossningstest?

Inläggav linas » 14 sep 2008, 10:48

Jag blir inte klok på dessa stickor... nu idag när jag kollade så var det inget streck alls i stort sett. Har haft ett (ganska) svagt streck fram till nu. Har jag redan haft ägglossning eller vad? Men strecket har aldrig varit riktigt starkt.

Jag blöder även fortfarande lite efter aborten, eller det är mer som brunfärgade tjocka flytningar..
linas
Nykomling

Inläggav Rosa_moln » 14 sep 2008, 11:06

Hej linas! Förstår att det är förvirrande. Om du inte vet din cykels längd börja göra testet 10 dagar efter mens. Du behöver inte göra testet varje dag utan varannan räcker. Testlagrets ÄL stickor visar två tunna sträck för mig ungefär i en vecka före 2 starka sträck visar sig....dvs det visar stegringen. Dagen vid ÄL så ska du ha trådaktiga flytningar, de kan du inte missa :oops:!!!

Lycka till!!
Bild
Användarvisningsbild
Rosa_moln
Stammis

Inläggav elenaggg1671 » 24 jul 2020, 19:36

Ägglossningstest - topeuro-shop.com Dottern min använt detta och det funkade bra.
elenaggg1671
Nykomling

Föregående

Återgå till Bli gravid
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=preconception&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()