I EN konstig sits :(

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

I EN konstig sits :(

Inläggav Maliqi » 02 aug 2013, 13:08

Hej.
Jag är i en lite konstig sits och det finns säkert några som varit i samma sits..

Den 2 juni fick jag min mens som varade i 5 dagar.
Den 2 juli kommer ingen mens.
5 dagar senare ff ingen mens. Gör ett gravtest NEGATIVT.
8 dagar senare ett nytt test NEGATIVT.¨
14 dagar senare ett svagt PLUS.
Får små blödningar och gör ett ultraljud i vecka "8" men hon såg inget hjärta endast en skugga.
Enligt henne så förväntade hon sig ett hjärta och ett större foster. Men att ifall det skulle finnas ett foster så måste jag ha blivit gravid senare än ägglossningen.

Jag har alla gravsymptom!
Ska in igen på tisdag och då ser hon ifall det är ett missfall som kroppen ej stötar ut eller om det finns ett foster som är mindre än 8 v.

Jag är rädd men förvirrad. Vad händer med mig!!!
Om jag har fått missfall varför mår jag ila och öma bröst.
Om jag är gravid vilken vecka då.
oooh jobbigtttt
Maliqi
Nykomling

Re: I EN konstig sits :(

Inläggav anile » 02 aug 2013, 13:38

Man blir inte gravid senare än ägglossningen, däremot låter det som om din ägglossningen var sen. Det skulle rent teoretiskt kunna vara så att du hade din ägglossningen t o m tio dagar innan du plussade. Var det 16:e du plussade? Då skulle du kunna vara så kort gången som vecka 6+2-3 idag. Du måste nog vänta till nästa vul för att få ett riktigt svar.
Bild

Bild
MA okt -10 vecka 13 (v 9)
MA april -12 vecka 8 (v 6+0)
MF juni -12 vecka 5
MA jan -13 vecka 9 (v 8 )
MA april -13

Fertilitets -och missfallsutredning ua.
anile
Alltid online

Inläggav trudy » 04 sep 2013, 10:17

Maliqi: Jobbigt att det blev så konstigt. Vad sa de sist du var inne? Vet inte alls hur det kan komma sig :S Massa styrke kramar till dig!!!!
Bild

BildBild

Bild
trudy
Alltid online

BF: 210813
Status: Sambo

Inläggav Mysmonstret » 04 sep 2013, 22:28

Låter som att ägglossningen kom senare än väntat? Tog du ägglossningstester/tempade/eller kände du att du fick ägglossning? Annars är det som sagt den troligaste orsaken. En normal regelbunden menscykel har oxå månader då ägglossning uteblir helt, eller bara försenas.
Carl född 140321.
Användarvisningsbild
Mysmonstret
Alltid online

Bor: I hus
Status: Son född 140321

Återgå till Nykomling
Annons: