Jag är så lost!!!

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

Jag är så lost!!!

Inläggav hondendaranonyma » 08 mar 2017, 20:49

Hej,

Jag och min partner har försökt att bli gravida i cirka 4 månader nu utan något resultat. Vi har sex minst en gång om dagen så vi har ingen vidare koll på när jag har min ägglossning men iallafall.

Nu under denna vecka har jag mått ganska dåligt. Jag har ömma bröst vårtor dock bara om bh:n sitter för hårt eller om någon rör i dom. Det kan spänna till i mina bröst då och då. Jag har synliga blodådror som sprider sig runt brösten. Jag har aldrig varit ett fan av att äta regelbundet och aldrig känt någon hunger men så fort jag inte äter ett mellanmål blir jag vrålhungrig och blir jätte grinig. Jag varierar mellan att vara glad, ledsen, arg, ilsken osv osv. Jag mår illa lite till och från men inte så värst mycket, är väldigt trött av mig och ibland yr men framförallt gasig i magen.

Vi räknade ut att jag ska få min mens denna vecka någon gång och till slut fick jag några stick i magen och sen en molande värk. ( Detta hände för 4 dagar sedan) Dagen efter fick jag ljusrosa blödning på pappret och några droppar i toan, idag har det börjat bli rött men fortfarande väldigt lite det vill säga på papper och några droppar i toan. Har testat mig innan "mensen" kom men det visade negativt.

Jag lider dessutom av PCO också så dessa symptom är ganska vanligt för mig men nu är det värst. Dessutom vid mens har jag så ont att jag blir sängliggande och gråter. Nu kan jag röra på mig osv.

Någon som haft något liknande?
hondendaranonyma
Nykomling

Re: Jag är så lost!!!

Inläggav mariab1 » 05 jun 2017, 17:25

Hej,
Har inget klokt att säga tyvärr. Hur står det till?
mariab1
Nykomling

Återgå till Allmänna trådar om graviditet