Jag drömmer om att bli mamma

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Jag drömmer om att bli mamma

Inläggav martebeate » 23 jun 2015, 11:14

Hej. Jag och min man har försökt få barn sedan många år. Vi har haft 4 misslyckade IVF-behandlingar och funderar på donerade äggceller. Jag undrar hur man väljer ut den kvinna som ska donera sina ägg. Vi bestämde oss för att göra det i Polen med hänsyn till min mans begäran. Det är väl en bra idé då hela förfarandet är anonymt där. Jag undrar vad ni tycker om det.
martebeate
Nykomling

Re: Jag drömmer om att bli mamma

Inläggav jannicke38 » 23 jun 2015, 14:15

Jag rekommenderar kliniken InviMed Warszawa – jag var där för första gången för 3 år sedan. Jag märkte ingen skillnad mellan en polsk och en svensk klinik. Utom priset 
jannicke38
Nykomling

Inläggav mailinn » 23 jun 2015, 15:02

Hur många äggceller får man hos InviMed?
mailinn
Nykomling

Inläggav Nusa75 » 23 jun 2015, 17:20

Du får 8 äggceller, de är frusna, du behöver inte vänta på en donator. Behandlingen kan göras på en gång.
Nusa75
Nykomling

Inläggav marisol » 23 jul 2015, 12:25

Om du letar efter en bra klinik som erbjuder hjälp med att donera ägg, ska du välja InviMed. Vi pratade med flera, polska kliniker och skickade meddelande till tjeckiska kliniken. En fördel med InviMed är en bra kontakt med samordnaren och läkarna. Det inte finns språkhinder.
marisol
Nykomling

Inläggav melma » 15 jun 2016, 22:38

Har ni haft någon erfarenhet med Invimed i Warszawa, hur behandlar de patienter som kommer utanför Polen? Hur ser deras service ut? Jag funderar över in vitro med äggdonation på den här kliniken.
melma
Nykomling

Inläggav eeva » 15 jun 2016, 22:49

Jag är efter det första besöket hos dem, jag blev mycket positivt överraskad, eftersom de behandlade oss mycket individuellt, i samband med översättning får man hjälp av den svenska koordinatorn. Jag var också i kontakt med henne mellan besöken. De har en katalog över donatorer, jag kunde söka efter en donator, som liknar mitt utseende. Nästa besök är det redan dags för embryotransfer. Håll tummarna för mig
eeva
Nykomling

Inläggav Nuttan74 » 08 dec 2016, 15:54

Hej på er, nu är denna tråd äldre mengär en chansning!
Vi är helt inne på att välja INVIMED i Polen för ÄD. Återhämtar oss just nu från alla IVF och bakslag så att vi är helt på topp när vi börjar med ÄD. Min fråga till er är hur har det gått för er som nu varit i kontakt med INVIMED och vilken av de 3 klinikerna har ni använt. Vi har pratat med dem via mail lite och läst ut och in på deras hemsida men vill ha era synpunkter på hur det varit, hur det gått och era upplevelser. De personliga berättelserna är viktiga för oss inför slutvalet. Tack på förhand till er alla kämpar <3 Kram
Nuttan74
Nykomling

Återgå till Nykomling
Annons: