ja, vatten är bra. jag har klarat mig så att jag kan kissa utan problem, men att torka är inte så mysigt med en massa stygn, så då har jag först baddat lite med papper och sen sköljt istället. sänker även tempen på vattnet successivt till kallt så får man lite smärtlindring och svullnaden minskar lite.
jag börjar känna mig bättre där nere nu. nu har det istället börjat klia och jag hoppas att det betyder att jag läker och inget annat!
har idag varit in på akutmottagningen på sös med mitt onda ben. någon sa att det kunde bero på blodpropp, och det ville jag ju såklart utesluta. så vi åkte dit allihopa och hoppades att det inte skulle ta hela kvällen..
det gick ganska fort dock. det var ingen blodpropp, utan ryggskott med ischias i kläm... fick en spruta i rumpan och recept på mer smärtstillande, samma som jag fick för stygnen.
hon kunde inte rekommendera kiropraktor eller naprapat, utan bara att vänta ut det.. dock antar jag att de inte FÅR rekommendera alternativ medicin... så på måndag ska jag hitta den bästa i stan, så att jag kan gå igen. sprutan var rätt najs, så det känns bättre nu. men den håller bara i till imorgon bitti tydligen
idag har luna fått mat i 1,5 timmes omgångar. hon äter mycket! men sen har hon somnat om jag har tuttat henne till sömns i sängen. verkar vara det mest effektiva sättet att få henne att sova på, då hon annars vägrar att somna utan bara vill vara med och titta på allt och inget. till slut blir hon lite smågrinig och vill ha tutten, fast hon redan har ätit hur mycket som helst. men somnar hon med mig i vår säng, då kan hon sova i 2,5 timme ca. jätteskönt!
inatt sov hon jättebra också, och vaknade bara för mat kl 4 och kl halv 7 ca. sen tog vi sovmorgon till 12, så hon fick ett mål till vid 9. gick hur bra som helst. tjoho!
små små mål...