jag var också lite orolig i början, men nu har jag så galet mycket mjölk i brösten att luna ibland inte hinner med. släpper hon tutten sprutar det fulkomligt ibland.. galet! de blir snabbt hårda också, och hoppas att mängden mjölk kommer att regleras snart och bli lite mindre..
luna äter massor och enligt senaste vägningen hade hon gått upp ca 500g på en vecka! matvraket... så här finns det inga problem med vikten iaf.

jag hade också feber med feberfrossa en dag, då när jag hade problem med ena bröstet. läste dock att man kan få det när mjölken rinner till och att det då går över av sig självt. hoppas det gör det för dig med, för feber i denna värmen är inte roligt.
luna sover bra, när hon väl somnar. men inatt hade hon otroligt mycket grymtande för sig! någon som känner igen detta? hon spänner samtidigt upp magen som en ballong och kråmar sig. ibland blir hon arg och om jag matar henne, så slår hon mig på bröstet. blöjan är bytt och hon har redan oftast fått mat så hon borde vara mätt. jag misstänker magknip, men någon annan som har någon annan idé?