Jo visst är de lite men de var där det tog stopp när ja trappade upp maten för var dag när vi kom hem från bb o som de blivit efter det. ja har i flera omgångar försökt trappa upp. ja vet att ja skulle vara uppe i närmare 110-125 per mål men de har liksom inte rymts i han mage för de har flugit upp varenda gång o då kände ja bara att de var fel att ge honom så mkt . han ska inte behöva kräka för att de tar stopp el att de blivit för mkt kände jag. nu är ja uppe på 100. de funkar fint! o de ggr han får maten alltså, tror ja var otydlig, så är han alltså mätt o klar efter hanätit men sen ta de en stund sen fortsätter han ändå suga. Trots han ibland inte ens orkar äta upp mer än 90 o jasitter o försöker locka med mer.
Det blev skit av BVC igår, ja skulle ju dit på läkarbesöket men fik ett samtal
tio min före att de var instält för dr var sjuk. snacka om att ja var sur eftersomja var precis på väg upp ur garageporten med bilen o stressat som en gnu hela morgonen. men vi åkte dit o vägde o mä'tte iaf dock på öppen mottagning, men de hjälpte ju inte när de va saker ja ville prata om o fråga om.
ja hade n tuff dag igår by the way. kämpar järnet nu en sista omgång för att försöka dra igång min mjölkprod ordentligt så han kan födas på de under hela dagran o kvällarna som ja kunnat förr. o endast flaska på natten o jamåste säga de, min pojk är ju bara så duktig. strackars lilla kille

. han fick ingen flaska igår under dagen utan hängde snarare vid bröstet på mig till o från konstant från kl två till kvällen. O han grät inte o beklagade sig. sugig o lite "småbesvrälig" men både han o ja kämpade o ja la till honom hela tiden. tror de han fick i sig fårn mig under dagenvar minimalt men eftersom han fick ligga där hela tiden var han nog okej med de. På kvällen fick han en flaska på 80 bara för att lugna magen medan ja åt, sen var vi på det igen. Ska ge järnet nu o vill inte min kropp så vill den inte. Känns som ja kämpat länge redan med att få igång de nu o är de ngt som kan få igång de ordentligt så är de att amma konstant, dricka MÄNGDER så ja näsytan bor på toa nu haha o äta hehe.
dags för liten att äta an suger hysteriskt på min hand här