Juni bebis 2017

Här kan du och andra som fick smått under juni 2016 lära känna varandra och snacka, peppa och stötta varandra!

Re: Juni bebis 2017

Inläggav Ahl » 12 nov 2016, 12:21

I veckan var jag på inskrivning och alla prover var bra. Hon hade dock lite problem med att få ut fyra rör blod och fick sticka om, så det blev lite jobbigt, men det gick till slut. Gjorde även ett graviditetstest så nu känns det riktigt verkligt! :) Barnmorskan räknade ut BF till 4 juni, så på måndag går jag in i vecka 12. Illamåendet och tröttheten tycker jag har avtagit en del nu, skönt! KUB bokades till den 21 november, längtar efter att förhoppningsvis få se ett tickande hjärta.

Än så länge vet ingen mer än min sambo om graviditeten, så nu funderar jag på om vi ska berättar för familjerna. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det med barnvakt vid KUB-testet annars då jag måste åka 45 min enkel resa dit. Ska se om jag kan hitta på något, hade velat berätta efter KUB om allt ser bra ut. :) Med första barnet berättade vi i vecka 9, men nu tycker jag det är lite spännande att se hur länge vi kan vänta med att berätta. :P Om det skulle hända något tråkigt skulle vi berätta för de närmaste. Hur tänker ni andra kring detta? Har ni berättat än? :)
Ahl
Nykomling

Inläggav Nomaliro » 12 nov 2016, 22:04

Hej, tittar in här.. Enligt egen beräkning borde en liten bebis komma någon gång i juni.. Svårt att räkna helt. Tog ut spiral 4 augusti och har inte haft ordentlig mens riktigt..
Bebis nr 3❤️
Nomaliro
Nykomling

Inläggav Karenina » 14 nov 2016, 13:31

Nu är det min tur att lämna er pga missfall i helgen. Är så jävla ledsen. Hoppas att det går bra för er alla!
Karenina
Nykomling

Inläggav Annette » 16 nov 2016, 05:58

Usch vad tråkigt :-( Det hände mig i min första graviditet också och det var verkligen hemskt.. Har nog aldrig varit så ledsen förut och har aldrig kunnat slappna av i mina andra graviditeter för att det alltid legat i bakhuvudet. Jag bäddade ner mig i sängen ett par dagar med riktigt dåliga komedier och häegen Daz glass och försökte att inte tänka för mycket. Hoppas du mår bättre snart. Du kommer att bli gravid igen och det kommer gå bra då.
Användarvisningsbild
Annette
Alltid online

BF: 110914
Bor: Washington DC

Inläggav Karenina » 16 nov 2016, 22:05

Tack Annette! Fint att höra att det har gått bättre för dig med de efterföljande graviditeterna. <3 Jag bestämde mig också för att ta en vecka till att vara ledsen. Hoppas att du har rätt om nästa gång!
Karenina
Nykomling

Inläggav summer » 21 nov 2016, 01:42

Karenina skrev:Nu är det min tur att lämna er pga missfall i helgen. Är så jävla ledsen. Hoppas att det går bra för er alla!

Usch va tråkigt Karenina!:(
All lycka till dig nästa plus!
Två flickor, Mars 2011 & April 2012.
Användarvisningsbild
summer
Alltid online

Föregående

Återgå till Junibarn 2017
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()