Känner mig depp

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Känner mig depp

Inläggav Matilda20 » 06 feb 2010, 12:06

Jag hoppas verkligen detta bara är något som jag känner just nu för alla hormoner cpar runt i kroppen på mig?
När jag fick reda på att jag var gravid blev jag hur lycklig som helst men nu är allt helt tvärtom. Jag känner mig ensam och jag mår dåligt. Tex som nu är min pojkvän och hjälper till sin familj och flyttar, jag orka inte ens följa med dit. Hur kul kan det vara att sitta hemma? Jag är även jätte nervös inför veckan då jag ska jobba. Allt känns bara så deprimerande och jag känner mig så ensam. Någon mer som känner så?
Folk säger till mig att det kommer att gå över vecka tolv, men gud det är ju 6 veckor kvar dit. Så orkar jag inte ens tänka. Vill inte tänk så :/ Jag försöker tänka positivt men det går inte, skulle kännas bra med lite stöd från någon annan som mår eller har mått så som jag.

Tack så länge.
Matilda20
Alltid online

Re: Känner mig depp

Inläggav EmelieB » 09 feb 2010, 19:45

Hej tråkigt att du känner på de där sättet :(
jag va jätte glad i början prec som du, enda jag tänkte på men nu kan ja
ha dom tankarna ibland,som, ingen lust att göra någonting, tycker aldrig min kille pratar med mig el bryr sig, och på jobbet känner jag min nere och alltid väldigt trött.

rätt jobbigt, jag hoppas det går över snart
EmelieB
Stammis

Status: Hej =)

Inläggav Matilda20 » 09 feb 2010, 20:23

Hej =)
Ja det är verkligen inte kul. Var tvungen att gå hem från jobbet idag. Hann knappt till toaletten för att spy, det var hemskt. Sen har jag bara sovit och sovit hela dan. Jag skulle verkligen göra vad som helst för att må bra. Jag har testat armband, postafen osv men ingenting fungerar. Hoppas det blir bättre för dig också. kram
Matilda20
Alltid online

Inläggav Zta » 09 feb 2010, 20:48

Hejsan du behöver inte känna dig ensamen jag är i vecka 16 snart och har vart trött/deprimerad/illamående under tiden fram tills nu..
Men Nu känner jag att det börjar vända när det gäller min deprition.
Men dessvärre min trötthet..
Har provar ett speciellt armband/postafen och nu har jag fått utskrivet något annat men inget verkar fungera när det gäller mitt illamående ..
Men som sagt det är ju så olika från människa till människa.
Men jag lider verkligen med dig..
Fast man får tänka att det är ju värt att stå ut med att må så här i 9 månader, för det kommer ju något riktigt fin i slutändan;)
Och jag kan erkänna att jag har blivit en riktig slöfis som bara ligger framför tven och myser med hunden, går mellan kylen och tven;P
Men bara att passa på nu innan det lilla kypet kommer ut i det fria heh
För då var nog semester mellan kylen och tven över.
Så har inte dåligtsamvete över att du inte orkar göra nått..
Har inte jag!
Zta
Nykomling

Inläggav Matilda20 » 09 feb 2010, 20:54

Aa jag vet att man ska tänka positivt men det är verkligen svårt när man inte kan göra något på dagarna, jag har inte ens orken till att ta disken här hemma. Jag hoppas hoppas verkligen det går över snart hii :) tack för svar.
Matilda20
Alltid online

Återgå till Min bebis föräldragrupper