Kan test med fel på ge svagt rosa streck???

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Kan test med fel på ge svagt rosa streck???

Inläggav Citronmynta » 23 maj 2009, 15:44

Tog ett test idag, det verkade bli något konstigt med det för ena halvan av fönstret blev randigt rosafärgad och även kontrollstrecket såg lite märkligt ut. Flera timmar senare är kontrollstrecket normalt, det rosa borta och man ser ett svagt men tydligt andra streck!!! Kan det räknas som rätt tror ni? Strecket är svagt rosa, inte genomskinligt som spökstreck. Vill så gärna..... Ska ta ett till snart....
Bild
Användarvisningsbild
Citronmynta
Alltid online

Re: Kan test med fel på ge svagt rosa streck???

Inläggav AnnaOhlsson » 23 maj 2009, 17:03

Låter ju rätt lovande måste jag säga... :) Säkert är det så att det inte är så långt gånget än bara... :wink: Men för att vara på den säkra sidan bör du nog göra ett till test.
Lycka till med allt!
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
AnnaOhlsson
Stammis

BF: 090523

Inläggav Citronmynta » 23 maj 2009, 17:22

Tack! Testade m billiga tester också, visar inget. Tycker iofs att de verkar dåliga. Har bara ett till test av testlagret, måste spara till månd helst....... Testet var alltså konstigt. Men ändå. strecket syns. Känner mig yr i huvudet....
Bild
Användarvisningsbild
Citronmynta
Alltid online

Inläggav kosejentan » 23 maj 2009, 19:13

Citronmynta:

Om du inte har fler än ett test kvar så finns det ju graviditets-test på Konsum. Det gör i alla fall det här. Har ni Konsum nära som fortfarande är öppet så rusa dit och köp! :D Hade jag gjort men så är inte jag den som har bäst tålamod vad det gäller sådana här saker :roll: :lol:
Två underbara söner och en make bor i mitt hjärta! :D
Användarvisningsbild
kosejentan
Alltid online

Inläggav Citronmynta » 23 maj 2009, 19:32

Kosejentan: jo, det skulle jag absolut göra om det inte vore ett sånt litet ställe här där alla känner varann, och nej, så roligt skvaller för byn tänker jag inte bjuda på! Men det irriterar mig att inte kunna göra vad man vill av den anledningen. :evil:
Bild
Användarvisningsbild
Citronmynta
Alltid online

Inläggav kosejentan » 24 maj 2009, 02:10

Jo, jag vet hur det känns. Bor i en liten by. Dock känner jag inte alla som sitter i kassan så jag såg till att fara just innan stängning :lol:
Två underbara söner och en make bor i mitt hjärta! :D
Användarvisningsbild
kosejentan
Alltid online

Inläggav Citronmynta » 24 maj 2009, 14:31

Kosejentan: jo, men nej. Inget för mig ändå. Får vänta istället.

Gjort test idag som inte visar något andra streck. Men kände att det högg i till i magen igår så jag drog efter andan, har aldrig känt förut, och det sticker till lite ibland. Håller hoppet uppe.... Har beställt fler tester också.....
Bild
Användarvisningsbild
Citronmynta
Alltid online

Inläggav Lingon28 » 24 maj 2009, 14:35

Har hört att det igentligen inte spelar ngn roll hur svagt eller tydligt den linjen ska vara. Bara man ser en linje (utöver kontroll linjen då dvs.)så är det pos. Jag håller mina tummar för dig.
Bild
Användarvisningsbild
Lingon28
Alltid online

BF: 100131

Inläggav Citronmynta » 24 maj 2009, 14:55

Tack lingon28. Det var bara det att testet blev konstigt (råkade kissa för nära själva rutan..... :shock: ) så det tog flera timmar innan allt rosa försvann. Men då var ett svagt rosa andra streck kvar. Funderar på det där med att det finns en tidsgräns, kan det betyda att om det tog flera timmar för testet att bli normalt så kanske fönstret varit "i blöt" för länge?

I och för sig är det fortfarande kanske före BIM (som bör vara tisdag men kan också vara nu) så det kanske hur som helst är tidigt.

Det roliga är att i lördagskväll tänkte jag att "nu ska jag se ett svagt rosa streck framför mig i drömmen". Det gjorde jag inte. Däremot drömde jag att syrran var gravid. På morgonen tänkte jag att det blev ju lite fel. Sen på förmiddagen gjorde jag det där testet med rosa streck.
Bild
Användarvisningsbild
Citronmynta
Alltid online

Inläggav Lingon28 » 24 maj 2009, 15:21

Ja du, det är ju jätte svårt att säga. Men jag tror att även om det tog lång tid innan det verkar blivit "klart" med testet så tror jag ändå på ett +. Jag tänker så att ett test visar nog inte + om det inte är ett +. eller? Jag har aldrig varit med om eller hört om ett test som vissat + och sen inte varit det.
Men ngn annan kanske har andra erfarenheter kring tester och linjer.?!

Jag hoppas ivarjefall på att du har ditt PLUS !!! ( och jag tror det :wink: )

Det med drömmen va ju lite småkul :lol:
Bild
Användarvisningsbild
Lingon28
Alltid online

BF: 100131

Nästa

Återgå till Bli gravid