Kandidat uppsasts om föräldra med Änglabarn.

Föräldragruppen "Familjer med Änglabarn" startades av dolphin77. För er som har änglabarn.

Kandidat uppsasts om föräldra med Änglabarn.

Inläggav Tinaholmjensen » 10 jun 2009, 08:35

Hej, mit namn är Tina Holm Jensen, jag är dansk och flyttad till Sverige siste vår. Jag studera sociologi ved Örebro universitet. Jag söker dig som har upplevt fördommar om att mista ett barn i graviditeten eller ved förlösningen. Jag har upplevt att månge människor som inte har prövat detta själv, inte förstår att den sorg man föler. Jag har hört flera säge, du kan inte vara så lesen du känte inte barnet, det var bara ett foster. Jag vill i uppsatsen ta främ dessa fördomma och så andra människor kan förstå att det är okay att föle sorg. Jag vill också vide hur ni har klaret tiden sen.
Om du vill göra ett intervju på ungefär 1 till 1.5 time och berette om dina upplevelser vill jag mycket gärna prate med dig, jag kommer självklart till dig. Uppsatsen bliver annonym så ingen vill vete att det är du som är med.
Hoppas du vill hjälpa mig.
Tina
Tinaholmjensen
Nykomling

Re: Kandidat uppsasts om föräldra med Änglabarn.

Inläggav Blodgett » 29 sep 2020, 09:07

Virtually, I was to create something new, for any researcher is presupposed to discover the unknown. Owing to my research supervisor I did write an original research paper. Its uniqueness was traced throughout the whole work, since every word I placed there was my product, my own creation nurtured in my head. Nevertheless, the most precious word (the paper was edited by college essay writers online and my proessays were all in Harvard format) was that one I coined myself and represented as a new term. Such a pleasure can be compared only to the one when a person opens a new planet, a new world.
Blodgett
Nykomling

Återgå till Familjer med Änglabarn