Jag är jätterädd för att bli gravid igen, har ju T som är 16 år och Lucas som är 21 månader och nu vill vi ha nr tre. Har liksom redan börjat verkstan kan jag avslöja, men vet inte ännu om det blivit något.
Mådde dåligt efter att Lucas blivit född, dels av hormonerna men även för att det blev en extrem omställning. Från att ha haft "frihet" som mamma till en tonåring blev jag återigen "låst" . Och så har vi sovit skit lite senaste 21 månaderna på grund av att Lucas inte sovit bra alls. Sambon kan självklart tänka sig en till, men det är nog mer mina hormoner som nu skenar. Liksom siste rycket nu. Är ju 39 år, blir 40 i augusti.

. Men tänker som så att nu är vi innte i blöjsvängen redan, och denna gång (om det blir ett syskon vill säga...) så är vi mer inställda psykiskt på vad som kommer att ske..
Men jag vill ge Lucas en liten att växa upp med, ett syskon att känna gemenskap med. Storebror flyttar ju om nga år, och är ju nu mer som en lillpappa och inte som en storebror.
Så nu kör vi så det ryker...Kan avslöja att jag ar i nga dgr mått illa då och då..fast inget plus ännu. Kan ju vara för tidigt?