Annons:

Kommer aldrig att funka :(

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Kommer aldrig att funka :(

Inläggav älskade_underbara » 09 nov 2010, 09:54

Åh, är helt förstörd. Ytterligare bråk med biomamman, hon vill inte ha sitt barn nära "en slyna som mig", för att ta orden ur hennes mun.. Hon förstör hela tiden, hon ringer, smsar och håller på.. Det kommer aldrig att funka, hon kommer aldrig acceptera mig, hon kommer aldrig att ge sig.

Ingen av oss mår bra, varken jag eller min sambo.. Vi är på snäppet att göra slut :( Hon kommer inte sluta förrns vi har gjort det. Hon kommer att fortsätta att vara jävlig och barnslig och jag vet inte hur länge jag står ut. Hur mycket ska man behöva ta från sin sambos ex? Jag klarar inte av detta längre, mår så himla dåligt på grund av henne. Men jag vill inte flytta från min och sambons lägenhet, jag vill vara med min kille i all evighet, jag älskar honom så himla mycket, jag vill fira födelsedagar och jular med honom, jag vill ha egna barn med honom, jag vill köpa villa och staket med honom. Han är den rätte för mig.. Åh jisses hur en människa kan förstöra så mycket.. Jag vill inte ge upp på mitt förhållande, men jag vet inte vad jag ska göra. Har bett sambon ringa familjerådgivningen om och om igen, men han gör det aldrig. Varför? Han borde göra det för våran skull :(

Jag vill verkligen inte att det ska ta slut, han är ju min drömprins :(
Hjälp mig!
älskade_underbara
Stammis

Status: Längtar

Re: Kommer aldrig att funka :(

Inläggav lääängtar » 09 nov 2010, 10:02

Vilken jobbig situation...:/ Jag tycker att ni ska ringa till familjerådgivningen. Om inte din sambo gör det så gör det själv. Hon kan ju inte hålla på sådär. Det är ju helt fel. Hoppas att det löser sig för er! Men ni måste nog ta tag i saken och göra något åt det. Lycka till! Kram
Bild

En son född Juni-10
http://junimamma.blogspot.com - 20 år, fru, mamma och gravid<3
lääängtar
Alltid online

BF: 100212
Status: Gift, gravid med barn #2 och överlycklig!

Re: Kommer aldrig att funka :(

Inläggav älskade_underbara » 09 nov 2010, 10:24

Jag ska försöka pusha på sambon att ringa, känns dumt om jag gör det, men nåt måste jag göra, måste få veta hur man ska hantera detta, och henne. Ingen mår bra av detta, speciellt inte barnet.
älskade_underbara
Stammis

Status: Längtar

Återgå till Min bebis föräldragrupper
Annons: