Annons:

Konstig flytning innan mens?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Konstig flytning innan mens?

Inläggav Kiwibiwi » 07 okt 2018, 18:54

Hej, jag förstår att ingen kan svara på detta utan att tiden för utvisa men nyfiken på vad ni tror!
Jag har bim imorgon, under en veckas tid har jag haft ont i brösten, molande mensvärk till å från varje dag..
Igår var jag ute i skogen när jag känner att det börjar rinna och får lite panik och tänker "hoppas det inte var mensen som kom nu när jag står här.."
Jag beger mig hemåt efter en stund och går in på toa, ser i trosorna att det är liiiten fläck med rött , hade spetstrosor så var svårt att se, men satte mig ned å kissa, när Jag torkar mig ser jag en ljuuusbrun flytning med lite röda trådar i, och när jag torkar mig kommer det lite mer, sätts givetvis in en tampong för tror det är mensen..
När jag sen för kvällen ska byta tampong så är det bara lite ljusbrun flytning alltså verkligen ljuusbrun men inget blod, men sätter i en ny tampong för natten.
Idag när jag fick på toa imorse var tampongen helt tom, valde därför att sätta i trosskydd istället, men de har inte kommit något alls idag.

Har fortfarande mensvärk till å från, har även halsbränna men dottern är sjuk så kanske är på g jag med.
Vi vill gärna ha ett barn till men vi har haft fullt upp dem senaste veckorna så tanken på att ja skulle kunna vara gravid har lixom inte funnits (tänker på Skengravid). Eller är detta bara spottings? Har aldrig haft det innan mens så vet inte riktigt hur det ska vara haha..
Kiwibiwi
Nykomling

Re: Konstig flytning innan mens?

Inläggav Kiwibiwi » 09 okt 2018, 10:10

Söndag kom det inget alls, måndag kom det liten brun flytning inget mer..

Ingen som haft liknande?
Kan de vara någon infektion i kroppen som stör mensen?
Kiwibiwi
Nykomling

Återgå till Bli gravid
Annons: