MissB: Vad roligt att du hittat hit! Man behöver ju inte ha hängt i de andra trådarna för att få vara med här

Skönt om vi som kämpat länge, kan finna stöd hos varandra.
Grattis till din lilla Victor.
Pyret: Vad roligt att du hittat hir också. Jag hoppades på det.

AnKA78: Dig har jag sett till lite innan. Vad kul att du är här också!
Soma: Vad kul att få veta lite mer om dig. Har ju träffat på dig också en del, men visste inte att ni lyckats bli spontangravida i Rom! vad kul!
VÄLKOMNA! vad roligt!!
Tänkte dela med mig av ett problem *hehe*
Trots att Mary-Ester nu väger 2840gram är hon en glupsk liten tjej. Och jag har bra med mat. Lite för bra...
Kanske ett angenämt problem enligt vissa, men här är det faktiskt ganska problematiskt. Hon sätter i halsen jämt och ganska illa ibland. En gång så illa att hon blev blå i ansiktet. Fick panik, men hon lyckades hosta upåp det igen. Det rinner konstant från brösten och jag byter amningskupor/inlägg ofta. Och när jag ammar från det ena bröstet, sympatiläcker det från det andra. Om jag sitter naken på toa och ska in i duschen rinner det ner för magen och ner i toaletten. Det fullkomligt flödar mjölk här hemma.
Försöker hitta olika strategier för att det ska lugna ner sig. Jag tar tex ut bröstet och stoppar henne när det rinner till för mycket, så att hon inte ska sätta i halsen. Men om det inte blivit bättre till nästa vecka, ska jag prata med BM på BVC. Har försökt handpumpa ut lite innan hon ska äta, (främst för att hon ska få mer av den feta mjölken och inte bara den första) men det är svårt och då kommer det ingenting!!
Någon som vet hur man kan göra?