Liten i växten

Här får du stöd & tröst av andra som varit med om missfall.

Liten i växten

Inläggav 2killar » 16 mar 2018, 22:25

:cry: känner mig förvirrad..

Ska försöka förklara hoppas på något gensvar...
? V.7
Var på första vul för 2v sen. Då trodde de ja var i v.5 de såg något men ingen 'gulesäck'sa att jag var i väldigt tidig graviditet och ville ja skulle komma Tillb om 2v.. Idag 16/3 för då skulle garanterat se hur långt de var/ e gånger att få skulle de de ett liv hjärta slå el om graviditeteb avstannat. El om kroppen stött bort el inte fattat.. Alltså liv el dött..
Idag får ja till besked..
Vi kan inte säga idag heller... De har växt i magen tomrummet el säcken men ' cellen'bordr vara större. Bedömd 'cell'som v. 6 fast enligt dem är ja i v 7 .
11cm el 16cm vad vet jag inte el minns inte vad de berättade.
I de stora en frosting?
Cellen borde vara dubbelt så stor sa de.
Men inget hjärta kunde man se -varför inte?
De sa vi kan avsluta nu el vänta och se vad som händer, åter besök 3/4. Om kroppen stött bort de som finns i mig el om de fortsatt växa.
Hade mens i Januari men minns inte när. +a för5-6v tror jag. Haft ömma bröst ö molande värk i magen ont i ryggen svängen. Men nu känner jag mig 'bara stinn i magen och tycker jag känner äggstockarna på sidorna om kvällarna.
De sa de ser inte alltför hoppfullt ut pga växten i magen..
Ingen planerad graviditet,vill behålla om allt e ok annars avsluta. Orolig så vi båda har passerat 40..

Så splittrad vet inte om någon kan fatta vad jag skriver el vad jag känner.
Snälla döm miig inte...
2killar
Nykomling

Re: Liten i växten

Inläggav lillamee » 20 mar 2018, 08:47

Så tråkigt att höra!
Hade jag varit du hade jag känt mig lika förtvivlad, men jag hade nog väntat lite till nästa undersökning för att vara säker. Om du inte minns när du hade mens så kanske du hade ägglossning senare än du tror och inte är så långt gången.
Man vill ju såklart att allt ska se normalt ut och ens värld rasar när man får ett annorlunda besked.
Känner med dig
Användarvisningsbild
lillamee
Alltid online

Bor: Liten ort

Återgå till Missfall