Ljusbrun flytning BIM

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Ljusbrun flytning BIM

Inläggav Soderlindskan » 28 jun 2017, 14:42

Ny här! :)
Försöker bli gravid med barn nr 2 och detta är 2:a försöket. Har haft molande värk i tjejmagen i ca en vecka och rejäl mensvärk i förrgår (efter orgasm ska tilläggas) Och igår förmiddag fick jag en ljusbrun flytning och tänkte att mensen skulle komma. Brukar få bruna flytningar typ dagen innan mens som det blir mer och mer blod i för att sedan bli rejäl mens. Men nu idag har jag bara haft lite flytningar som har bleknat i färgen och nu ser ut som vanlig flytning i princip. Mensvärk fortfarande. Tror hela tiden att mensen har kommit men när jag går på toa är det fortfarande inget blod.

Vad är detta?? Någon som varit med om liknande? Var ni gravida eller var det bara mensen som strulade?

Har inte tagit något graviditetstest förutom ett negativt cb early BIM -5 med utspädd urin (hade druckit mycket just innan samt kissat nyligt så det var ju bara korkat att testa då)
Soderlindskan
Nykomling

Re: Ljusbrun flytning BIM

Inläggav WEAREWATER » 03 jul 2017, 08:29

Jag är i exakt samma sits som du. För ca 4-5 dagar sen nu så fick jag en ljusbrun flytning och tänkte då att mensen var påväg. Den brukar vanligtvis komma efter bara nån timme efter att jag fått en sådan flytning. Men inte nu. Nu istället har jag fått ett par gånger ytterligare bruna flytningar. För tre dagar sen var det lite lite rött med på pappret. Men det var otroligt litet och det har bara hänt en gång.

Ingen aning om vad det här kan vara. Aldrig haft så tidigare och jag vet dessvärre heller inte exakt när jag ska ha min mens. Pga mycket som hänt de senaste veckorna så har jag även förträngt när jag hade min senaste mens. :shock:
Bild
WEAREWATER
Alltid online

Status: Vi ska få världens sötaste lillkille!

Kort blödning vid BIM

Inläggav Bebisinmakin » 13 jul 2017, 00:43

Tjing! Ny här!
Har i två dagar haft blödning på BIM som sen upphörde!
Får för mig att jag har andra symtom som definitivt pekar på att jag är gravid men detta gör mig förvirrad!

Vill höra hur ni tänker!
Bebisinmakin
Nykomling

Återgå till Vill bli med barn
Annons: