Majbebisar

Här kan du och andra som fick smått under maj 2017 lära känna varandra och snacka, peppa och stötta varandra!

Re: Majbebisar

Inläggav madebymadde » 07 jan 2017, 19:25

Välkommen :) Hoppas alla haft ett bra nyår Här i Örebro håller de på med en studien där de mäter tappen med vaginalt ultraljud för att som om en förkortad livmodertapp har något samband med för tidig födsel. Så jag skall på ytterligare ett vaginalt ultraljud till veckan. Annars så funkar allt bra.
madebymadde
Stammis

Status: flicka 16/1 -13

Re: Majbebisar

Inläggav ToveW » 07 jan 2017, 23:15

Hej alla och Gott nytt år!
Hälsar från Norrtälje i snöyran.
För oss började vecka 21 igår. Magen växer som.bara den. Jag och min sambo har haft ett riktigt helvetet start på året. Först jag med sån otroligt svår virus infektion i lungorna att jag hostat sönder ett helt revben. Gör galet ont! Samt med de s.k menssmärtorna som börjat komma pga graviditeten. Sen har vi Anton som efter två akuta besök till sjukhuset fick komma in på en avdelning efter mycket bråk få han hade en kollapsade lunga utav svår lunginflammation så han har legat inne några dygn. Nu har det äntligen vänt för oss iallafall.

På RU i december fick vi reda på att det är en liten flicka vi ska få. Så nu har vi typ bestämt namn och så. Blev mycket mer på riktigt. Annars så är det mest att man känner av henne i magen mer och mer för varje dag. Man går vara och väntar på att det ska kännas utåt också så Anton får känna :)

Tycker tiden också går sakta men känns helt okej nu när vi är två sjukskrivna här hemma och kan ta allt i lugn och ro :)
ToveW
Stammis

BF: 180517
Bor: Norrtälje

Föregående

Återgå till Majbarn 2017
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()