Lolenona: Tänk vad supergullig en person kan vara mot en för henne helt främmande människa! tänk om det fanns fler som ni! att du googlat fram det för att hjälpa mig! så obeskrivligt!

sambon är precis som min far "syns det inte finns det inte" alltså mår man dåligt psykiskt ska man bara gaska upp sig, ta sig i kragen och vara glad. Så det kan nog vara bra med familjerådgivning, men vad gör vi med barnen då? :S
mandelklubb: mjo de hade varit skönt att kunna jobba... Sambon har precis gått in som delägare i företaget han jobbar på vilket resulterar i mer jobb och han inte alls har möjlighet att ta pappaledighet. Jag är arbetslös så får söka jobb innan jag kan planera dagisplats ens. Känns onödigt att betala massa pengar för 15h när jag ändå är hemma med minstingen. Så tidigast i jan kan jag komma "bort" plugga är inget alternativ i nuläget. orken finns inte helt enkelt. Idag känns det liiiiiite bättre vi pratade lite igår men han tycker att jag ska säga precis hur och vad han ska göra för att få mig att må bättre å det kan jag inte. Men lite romantik hade ju förgyllt vardagen lite. Och sånt kan inte han.
ja jag ska i alla fall prata med bvc nästa gång å säga att jag skulle vilja prata med nån som kan ge lite extra pepp och stöd. och framförallt som kan förstå mig.
tack för att ni är så supergulliga och faktiskt svarar mig!