Hej blivande mammor! Jag undrar om det finns fler än mig som känner ett behov av av träffa andra föräldrar/blivande föräldrar att hänga med här i Bromma eller övriga Stockholm med för den delen..?
Jag heter Ida, är 25 år och väntar mitt första barn den 29 augusti. Har inga vänner med barn som bor här och föräldragruppen på mvc verkade det inte bli nåt mer utav...är liiite skraj för att känna mig ensam och isolerad sedan när sambon börjar jobba igen och hösten kommer. Vore trevligt med några andra mammalediga att kunna ventilera allt nytt med!
Hej! Vet inte hur aktiv denna tråd är men gör ett försök att tipsa om en superbra träning på brommaträninscenter! Mitt på Brommaplan.
Mamma/barnpasset på torsdagar kl 10. Blir vi många kommer träningen utökas till måndagar också. Eva är en duktig ledare/instruktör och varierar träningen mellan core/bodytoning/cirkelträning. Bebisen är givetvis med!
Shillis skrev:Hej! Jag är 27 år och bor i Bromma, Riksby tillsammans med min sambo och vår dotter som föddes den 8/8.
Min sambo har snart jobbat i två veckor och jag träffas gärna och går promenader, fikar med mera
Var i Bromma bor ni?
Hej! Ser att tråden är gammal, men att ditt inlägg är nytt. Jag bor i bromma norraängby, fick barn i september och är 25 år. skulle vara roligt att lära känna andra med barn.