Mammagrupp i Bromma/Stockholm i höst!

Träffa nya vänner, skapa nya föräldragrupper.

Mammagrupp i Bromma/Stockholm i höst!

Inläggav Idur » 04 aug 2011, 02:10

Hej blivande mammor!
Jag undrar om det finns fler än mig som känner ett behov av av träffa andra föräldrar/blivande föräldrar att hänga med här i Bromma eller övriga Stockholm med för den delen..?

Jag heter Ida, är 25 år och väntar mitt första barn den 29 augusti. Har inga vänner med barn som bor här och föräldragruppen på mvc verkade det inte bli nåt mer utav...är liiite skraj för att känna mig ensam och isolerad sedan när sambon börjar jobba igen och hösten kommer. Vore trevligt med några andra mammalediga att kunna ventilera allt nytt med!

Häng på vettja.
Idur
Stammis

Status: [url=http://www.pregnology.com/pregnancy/0

Re: Mammagrupp i Bromma/Stockholm i höst!

Inläggav Liten_11 » 31 aug 2011, 10:15

Hej,

är 25 år och bor i bromma med sambo, hundar och vår lilla son på snart 3 månader.
Användarvisningsbild
Liten_11
Stammis

Bor: Bromma
Status: Nyfikna på vad framtiden väntar!

Inläggav Shillis » 03 sep 2012, 09:51

Hej! Jag är 27 år och bor i Bromma, Riksby tillsammans med min sambo och vår dotter som föddes den 8/8.

Min sambo har snart jobbat i två veckor och jag träffas gärna och går promenader, fikar med mera :)

Var i Bromma bor ni?
Shillis
Nykomling

Inläggav Marge79 » 04 okt 2012, 12:48

Hej! Vet inte hur aktiv denna tråd är men gör ett försök att tipsa om en superbra träning på brommaträninscenter! Mitt på Brommaplan.

Mamma/barnpasset på torsdagar kl 10. Blir vi många kommer träningen utökas till måndagar också. Eva är en duktig ledare/instruktör och varierar träningen mellan core/bodytoning/cirkelträning. Bebisen är givetvis med!

Mer info på http://www.brommatraningscenter.se

Jag bor i riksby och har en dotter på 3 år och en son på 3 mån.

Välkomna!
Bild

BildMake a pregnancy ticker

PS. Jag skrev på "minbebis" 2008/2009 under namnet lillstrumpa, men har bytt användarnamn.
Användarvisningsbild
Marge79
Stammis

Inläggav car0lina » 13 nov 2012, 17:58

Shillis skrev:Hej! Jag är 27 år och bor i Bromma, Riksby tillsammans med min sambo och vår dotter som föddes den 8/8.

Min sambo har snart jobbat i två veckor och jag träffas gärna och går promenader, fikar med mera :)

Var i Bromma bor ni?

Hej! Ser att tråden är gammal, men att ditt inlägg är nytt.
Jag bor i bromma norraängby, fick barn i september och är 25 år. skulle vara roligt att lära känna andra med barn.

mvh/carolina
car0lina
Nykomling

Inläggav Anilorak87 » 15 nov 2013, 09:19

Hej.

Jag har letat efter en sån här tråd och blev glad att det fanns en dock verkar den vara lite gammal men carolina, du har precis skrivit här!

Jag fick min son för 3 veckor sen och vi bor i riksby. Jag är 26 år.

Skulle vara jättekul att ses någon dag och ta en promenad kanske?

//Karolina
Anilorak87
Nykomling

BF: 131022
Status: Väntar första barnet

Återgå till Föräldragrupper