Mens 4 dagar sen, gravid?

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Mens 4 dagar sen, gravid?

Inläggav emmaabrahamsson » 25 maj 2015, 21:21

Hej! jag är 25 år, min sambo 29. Har inga barn.
Är väldigt nervös över om jag är gravid eller ej, men är så fallet blir jag glad, men väldigt väldigt nervös också.
Min mens är nu 4 dagar sen, senaste mensen började 24/4 o vi låg dagen efter ägglossning enligt min kalender. Menscykeln har varit ganska regelbunden +2 dagar över max.
För 2 eller 3 månader sen kom mensen 4 dagar försent. Orsak var nog stress då.
Känns som jag ska få mens när som helst, men det kommer ingen. Mina bröst är ömma och mitt humör uppochner. From idag kissar jag väldigt mycket och har varit yr i huvudet 2 dagar.
Har stressat väldigt mycket, haft mycket på jobbet och därav fått hjärtklappning ont i hjärtat emellanåt.
Funderar på om mensen är på g och att jag bara stressat för mycket, eller om det faktiskt är så att jag är gravid denna gång. Känns för tidigt och göra ett gravtest nu.
Skulle bli jätteglad om någon kunde tro något eller ge mig nåt råd då jag inte berättat för någon än.
Mvh :)
emmaabrahamsson
Nykomling

Re: Mens 4 dagar sen, gravid?

Inläggav secretgirl » 26 maj 2015, 09:17

Hej,

Det är svårt och veta om du är gravid eller inte. Det kan ju bara ett test avgöra :). Om ni har legat vid ägglossning helt oskyddat kan det helt klart finnas en chans att du är gravid. Dina symptom tycker jag låter som stress oxå, så jag vet faktiskt inte. Du borde kunna testa dej nu. Håller tummarna på att det går den vägen ni vill :)
----------------------
Sexbarnsmamma!
Födda: 2006, 2008, 2009, 2011, 2012 & 2015
Användarvisningsbild
secretgirl
Alltid online

Re: Mens 4 dagar sen, gravid?

Inläggav emmaabrahamsson » 26 maj 2015, 10:17

Tack för svar :)
Ja får göra ett test om några dagar så får vi se då :)
emmaabrahamsson
Nykomling

Återgå till Nykomling
Annons: