Mer aktivt forum för pappor, finns det?

Forum speciellt för våra blivande och nyblivna pappor!

Mer aktivt forum för pappor, finns det?

Inläggav MissSusanne » 07 okt 2013, 18:53

Vart håller alla blivande pappor hus? Ser att ingen skrivit i denna underkategori sedan augusti. Är intresset för att snacka av sig via forum mindre för pappor tro eller håller dom hus på något annat forum?

Får väl tillägga att jag frågar för min sambo. Han är väl lite avis på att jag hittat ett sådant trevligt forum medan han bara får titta på :wink:
MissSusanne
Nykomling

Re: Mer aktivt forum för pappor, finns det?

Inläggav koffe » 13 mar 2014, 13:52

Hej jag e själv pappa och har letat o tittat efter både en pappa forum som en pappa grupp. Men det man hittar e till nästan 98% enbart mamma grupper o mamma forum. Vilket e ganska tradigt de få o sällsynta pappa forum och pappa grupper är ofta inte precis något som alltid ger en positiv bild till en eller så ligger det på tider som inte passar vilket gör att det inte fungerar alltid efter ens dags rutiner m.m men jag tycker att det e något som man borde försöka starta upp. Men problemet e att man ska kunna nå ut till de pappor som finns i samhället. Jag har inte hittills hittat någon som jag tycker ger det man vill eller fungerar då det inte händer eller blir skrivet så mycket plus att det inte blir så många disskutioner på pappa forumet som man hade tyckt hade varit intressanta eller hade gett en något.
MVH
Koffe
koffe
Nykomling

Inläggav Meeii » 18 mar 2014, 14:36

Kan inte annat än att hålla med. Blev själv pappa för ett tag sedan och finnas ytterst få (om något) aktivt forum för pappor. Är lite tråkigt för hade varit roligt att läsa och kunna diskutera lite.

Men de flesta pappor kanske inte är lika intresserad av de som mammor. Jag är själv intresserad av det då jag bor i en ny stad och mina närmsta vänner har inte barn än.
Meeii
Nykomling

Inläggav LillaFamiljen » 25 mar 2014, 22:53

Fick min första i september förra året och tycker också det är dåligt med forum och ställen för oss pappor att diskutera.

Vi får väl försöka få liv i den här delen och hoppas att damerna i forumet ber sina gubbar gå in här och skriva en rad!
LillaFamiljen
Nykomling

Inläggav Budbuda » 15 jul 2014, 22:44

Ja inte har det varit mycke aktivitet här inte. :D

Är själv en pappa för en liten tös på 1år9mån idag och till kommer det. Var idag på första ultran och vilken överraskning DET blev. Inte två små fötter kom fram på skärmen, utan 4st. :shock:
Budbuda
Nykomling

Återgå till Pappa forum