Min man kommer aldrig! HJÄLP

Träffa andra som har svårt att bli med barn här.

Re: Min man kommer aldrig! HJÄLP

Inläggav liopa » 26 mar 2011, 19:09

Vi har pratat lite om det! han tycker själv att det är tråkigt att han aldrig kommer( när vi väl har sex), jag nämnde att det kan vara pga. tabletterna han tar, så han ska ringa sin läkare och prata med honom om det finns ngt annat alternativ..
liopa
Nykomling

Inläggav stajners » 28 mar 2011, 14:03

Det är ju jättebra! Hoppas läkaren hittar en bra lösning och lycka till :)
Bild Bild
Inga fel enligt utredning
MF 30/4 2011, v 6
MF 22/2 2011, v 13 (trots levande foster)
MA 16/9 2010, v 9 (fostret dött v 7)
stajners
Alltid online

Status: Stolt tvåbarnsmamma!

Inläggav Skoogstrollet » 08 apr 2011, 22:14

Hur har det gått för er? Min sambo äter också Cipro någonting och kommer ytterst sällan, men enligt honom kan han kontrollera det mycket själv påstår han. När han väl gick med på att ha sex för att få barn funkade det efter 3-4 månader och vi fick en dotter innan nyår, men det märks att han har betydligt kortare tålamod med henne när hon skriker.

Även om det kanske är pinsamt att fråga så kan du ju höra om det funkar för honom på egen hand ...
Skoogstrollet
Alltid online

BF: 130606
Status: Mamma t Ronja 101227 & Wilda 130606

Inläggav liopa » 12 apr 2011, 08:24

jo nu har han pratat med sin läkare, han säger att dem vet inte exakt om det beror på själva tabletterna eller deprissionen. han tipsade om att gå ner till halv dos om en månad och se vad som händer. jag antar att läkaren vill att han ska trappa ner eftersom han mår bättre nu o se hur han kommer att må med halva dosen, jag ställde frågan om det är svårt att komma på egenhand men han säger att han har inte provat sedan han började med medicinen. återkommer om vad som händer när han går till havadosen
liopa
Nykomling

Inläggav JuliaBerg » 19 jan 2022, 14:10

Min man hade samma problem med potens då han var sönderstressad på jobbet. Läkaren skrev ut piller och medicinsk terapi. Han höll på att ta tabletter i ungefär en månad, biverkningar märktes inte. Du måste också söka råd från din läkare eller så gå till webbplatsen http://osaps.org, där det finns många rekommendationer om mäns hälsa och relaterade läkemedel.
Användarvisningsbild
JuliaBerg
Nykomling

Föregående

Återgå till Svårt att bli med barn