Vi har varit ihop i 2 år snart och både vill gärna ha barn! men det känns som ett hopplöstfall

jag har inte ätit p-piller på snart ett år då jag tyckte det var ingen idé längre. min man tappade sexlusten i samband med depression. det tog ett år innan han gick med på att söka hjälp och det fick han, idag har han ätit citalopram i snart fem månader och allting har blivit bättre tom sexlusten har blivit LITE bättre, kanske 3 ggr i månaden, men det tycker jag är helt okej just nu, med tanke på hur hans lust var innan han började med medicinering. till saken... sedan han började med citalopram så har han inte fått utlösning en enda gång, jag försöker verkligen inte pressa honom för nånting, han verkar inte så ledsen för att han inte kommer, han brukar säga det kommer bli bra och att han har aldrig mått så bra på många år och jag är väldigt stolt över att han har tagit sig i kragen och sökt hjälp,
men vissa dagar mår jag jätte dåligt inombords o kan gråta i timmar jag längtar verkligen efter barn o ett normalt sexliv blir så ledsen när jag ser alla mina vänner skaffar o har skaffat barn. jag älskar min man och vi har en väldigt kärleksfull relation. är det någon där ute som kan ge tips eller har varit om samma sak som jag! vill gärna att ni delar med er!