Missfall?

Här får du stöd & tröst av andra som varit med om missfall.

Missfall?

Inläggav Katja23 » 07 apr 2018, 12:29

Hej! Jag har tidigare haft 2 missfall för länge sen men minns inte exakt känslan jag hade i magen då och inte heller vilka veckor jag var i. Jag är gravid nu i vecka 4. Har haft många symptom så som ömma och spända bröst, ont i ryggen, illamående, sug efter att äta ALLT, svullen mage, extra gasig i magen och molande växtvärk. Jag kände på mig att jag var gravid 1-2 veckor efter att befruktningen skedde. Igår fick jag halsbränna o lite mer intensiv smärta i magen, som mensvärk typ, sen när jag var på toa så var det rosa rött på pappret. Det var bara när jag gick på toa som det kom. Jag tänkte att det kanske är nidblödning elr livmodertappen som är känslig, för jag har oxå fått ont i magen när jag haft sex, även fast vi var jätte försiktiga pga att jag fick ont. Men idag när jag varit på toaletten så har det kommit betydligt mer blod o gör lite ondare i magen, jag mår illa oxå. Jag är jätte rädd att det är ett pågående MF... Jag har ju googlat ihjäl mig o läst i forum o sånt. De står ju så olika. Att det kan va MF elr att man kan ha som mens utan att det är nåt fel, men är det samma med värk o blod då? Elr bara blod? De kommer bara blod, inga hinnor elr klumpar o det minns jag från förra MF. Jag äter en medicin för epilepsi oxå som jag tror är anledningen till MF.. Jag tar 1 MG folsyra om dagen pga min medicin, läkaren säger att min dos är så låg så medicinen ska inte påverka men jag tror den gör det. Nu blev det lite mycket text men ville förklara så noga jag kan. Är jätte orolig o ledsen, min partner oxå.. Vad tror ni??
Kram
Katja23
Nykomling

Re: Missfall?

Inläggav Paronsplitt » 02 okt 2018, 08:07

Hej ser att det inte är så hög aktivitet på den här sajtens forum.

Hur gick det för dig?
Paronsplitt
Nykomling

Återgå till Missfall