missfall i Juni, sen problem med mens.. gravid?

Nytt försök efter missfall.

missfall i Juni, sen problem med mens.. gravid?

Inläggav JeOchPes » 14 okt 2012, 00:12

Hej!
Jag fick ett MF den 15 juni då fostret enligt ul var 6 veckor.. blödde ut allting på 5 dagar och de kunde inte se några rester på kontroll ul en vecka efter. Bara att försöka igen!
Den 17e juli fick jag en sparsam blödning som endast höll i sig i 2 dagar (nidis?). Tog då gravtest som visade negativt så vi antog att det var en kort mens även om min mens normalt håller i sig i ca 5 dagar.
Veckorna gick och mot mitten av augusti så lyste min mens med sin frånvaro, samma i september och nu är vi i mitten av oktober och alla gravtest jag tagit har varit negativa..
Jag känner mig gravid!! med halsbränna, trötthet, ömma bröst, trög och uppblåst mage, svår huvudvärk, humörsvängningar som heter duga med mera..De senaste dagarna har jag haft ont i nedre delen av magen, det känns som att den ska explodera av töjningskänsla och dessutom så känns det nästan som att jag kan känna lätta fosterrörelser.
Vissa dagar är jag 100% säker på att jag är gravid och tar då ett test för att kolla igen.. men nej, de är negativa.
När jag ringer till sjukvårssrådgivningen säger de att det låter som att jag är gravid men eftersom mina tester visar negativt så är jag inte det och borde ringa bm på vårdcentralen och kolla upp varför jag inte får mens.
När jag ringer bm så säger hon att eftersom mitt test visat neg ska jag vänta en mån till och se om min mens kommer tillbaka.. kan ju bara vara stress!

Någon som har något tips ellee synpunkt? Blir lite halvt galen när man inte ve t vad som händer med ens kropp och alla man ringer bara avfärdar en...:(
OM det skulle vara så att jag blivit gravid efter missfallet så skulle jag ju vara i ca v15 nu?! då känns det ju verkligen på tiden att få veta vad som händer...
JeOchPes
Nykomling

BF: 130115

Återgå till Gravid efter missfall
Annons: