Möhippa - presenter

Planera ditt bröllop, här finns fler bröllopssugna!

Möhippa - presenter

Inläggav Kalinka » 10 jan 2012, 17:01

Hej!

En av mina närmsta väninnor har "möhippa - bridal shower" nästa helg och jag tänkte höra om förslag på presenter? Och hur vanligt är det nu för tiden med en bridal shower, så pass ovanligt att jag iallafall inte kan komma på det svenska ordet.. Hehe.

Men vill ge henne en rolig present eller kanske en mysig spa-dag.. Vad skulle ni ge henne? Vi kommer ju iofs att börja dagen med paintball för att sedan ha en heldag på ett spa vi hyrt med champagne, tilltugg och middag.. Ser verkligen framemot det! Men som sagt, presentjakt först.. Vad brukar man ge?
Användarvisningsbild
Kalinka
Stammis

Re: Möhippa - presenter

Inläggav Kalinka » 10 jan 2012, 17:11

Okej, så min fundering går mot en sexleksak likt how I met your mother, det kanske är klassiskt men jag tycker det är roligt.. :wink:

RFSU har just nu en Dildo som också är dagens groupon-deal aka - PÅ REA. Men det är så typiskt att man har en viss tid på sig, behöver mer tid att tänka eller så får tidspressen kanske bestämma köpet åt mig.. :?

"Is that a dildo in your pocket or are you just happy to see me?"
Användarvisningsbild
Kalinka
Stammis

Re: Möhippa - presenter

Inläggav Lattemorsan » 18 aug 2013, 19:25

Kul med möhippa! Jag satt själv med samma fråga i våras när min bästa vän skulle gifta sig. Jag tänkte och fick höra att något som man kan göra tillsammans och som man dessutom kan skapa minne ifrån ofta är väldigt uppskattat. Så jag gav henne ett presentkort o möjlighet för att gå o bli fotograferad eller typ vara modell för en dag med sin blivande man....Grymt uppskattat! alla andra på möhippan ville också gå på en sån så jag tipsade om Model House i Göteborg.

http://www.collectiveshopping.se/deal/a ... 904b605bc6
:P
Lattemorsan
Nykomling

Återgå till Bröllop