Mycket tidigt missfall

Här får du stöd & tröst av andra som varit med om missfall.

Mycket tidigt missfall

Inläggav Mezzosopranen81 » 06 mar 2015, 20:40

Hej alla mammor, partners och blivande föräldrar!
Jag är 33 år och jag och min sambo försöker bli gravida för första gången. Visst, jag har varit gravid tidigare men den avslutades då jag höll på med mina masterstudier på universitetet.
Jag tog ut min kopparspiral för 2,5 veckor sedan, 2 dagar innan ÄL. Vi älskade 4 gånger under min fertila period. En vecka senare började det dra och mola i livmodern och sen kom illamåendet med kräkningar. Jag sov flera timmar på eftermiddagarna, kaffe och fläskkött smakade lik, jag hade halsbränna och brösten svällde som en deg på jäsning. Vårtgårdarna blev mörka och stora. Testade grav. 5 dagar innan BIM, men det var neg. Det var ju lite tidigt också...
Igår fick jag rejäla smärtor i "tjejmagen" och jag fick ljust röda blödningar. Nu ett dygn senare har blödningen avtagit, inga klumpar heller. Än i alla fall. Brösten gör mindre ont och jag är inte lika trött och illamående.
Kan jag ha fått ett mycket tidigt missfall som kan beräknas som en vanlig mens? Testar neg. Nu. Kan vi köra på som vanligt om jag får ÄL?
Ska säga att jag har gjort två koniseringar, men det ska inte påverka menar läkaren.....

Kramar till er alla!
Mezzosopranen81
Nykomling

BIM: 4
Status: #barnlängtan

Återgå till Missfall