Någon som varit med om liknande?

Nytt försök efter missfall.

Någon som varit med om liknande?

Inläggav SofiaL76 » 03 nov 2010, 13:17

Gjorde en skrapning i augusti pga ett MA i v 14. Min mens kom igång exakt en månad senare, vilket var ju kul. Vi började försöka på en gång men tyvärr fick jag urinvägsinf runt äl och gick på antibiotika. Nästa äl fick jag en svampinf precis vid äl :evil:

Nu är det så att jag fick en rosa blödning på dag 23 av 27. Dett blev lite mer ett par dagar senare och sedan har det nu avtagit efter bara ett par dagar. Det är inte som min mens jag brukar ha utan behöver bara ha en tunn binda...
Är trött och andfådd och har fortfarande förhöjd temp???

Någon mer som haft strul efter sitt missfall/MA??
SofiaL76
Stammis

Re: Någon som varit med om liknande?

Inläggav HelenP » 03 nov 2010, 14:04

Jag hade ett flertal cykler efter mitt MF då det blödde både mindre i mängd och kortare tid (plus att den dessutom kom tidigare än vanligt). Jag köpte billiga gravidtest och testade en vecka efter den konstiga mensen. Det var aldrig något - men jag kunde verkligen inte släppa tanken om jag inte gjorde ett negativt gravidtest.

Så jag skulle tro att det är lika normalt att kroppen behöver lite tid på sig att komma i fas igenom som det är att allt fungerar som vanligt direkt.

Om du önksar en graviditet så hoppas jag att det trots allt visar sig att du är gravid! Jag fick faktiskt en nidblödning när jag äntligen blev gravid igen, fast jag inte haft det de två föregående graviditeterna. Lycka till.
Wilhelm, 2 år (25 april 2008)
Bild
MF 17 december 2009 (v.10)
HelenP
Alltid online

BF: 110123

Inläggav SofiaL76 » 03 nov 2010, 14:14

HelenP: Tack för ditt svar! Var nog skengravid förra månaden och gav mig attan på att inte känna efter denna gången :lol:
Men har ju aldrig varit med om detta tidigare att den kommer tidigt. Första och andra gången efter MA kom mensen på dag 27 som den brukar.

Kanske skulle ta ett test efter helgen bara för att kolla liksom :oops:
SofiaL76
Stammis

Inläggav Sommarosol » 24 nov 2012, 23:39

Jag hade missfall i Augusti och sedan har min mens bara kommit som bruna flytningar månad efter månad. När kommer den igång tro?
Sommarosol
Nykomling

Återgå till Gravid efter missfall
Annons: