Nån mer med lite gravidsymptom?

Diskutera graviditetens 40 veckor berätta om dina veckor.

Nån mer med lite gravidsymptom?

Inläggav Binybo » 07 mar 2012, 17:00

Hejsan. Jag går in i vecka 11 i morgon och jag har knappt märkt av min graviditet alls. Dom symptomen jag har haft/fått är : Större och ömmande bröst. Molvärk/Mensvärk i magen,känslig för viss mat och
ovanligt trött ibland.Illamående har jag knappt haft,bara när jag tänkt på viss mat som äcklar mig. Är detta normalt att vissa inte drabbas av typiska grav.symptom som illamående? Man blir ju lite orolig!
Binybo
Nykomling

Re: Nån mer med lite gravidsymptom?

Inläggav emzzan » 07 mar 2012, 18:22

Jag hade exakt de symptomen du tar upp i början av min graviditet. Och knappt något illamående överhuvudtaget, bara pyttelite innan man fått i sig frukost på morgonen. Det är inget konstigt alls så var inte orolig :)
emzzan
Stammis

BF: 150219
Status: Mamma och gravid

Inläggav bellibutt » 12 apr 2012, 22:40

Jag själv är iof bara i vecka nio nu, men känner inte av mkt heller förutom att jag har enorma bröst och mens och molvärk. Mår illa på morgonen om jag inte äter någon skorpa direkt. Pratade med min mamma om detta och hon kände inget illamående alls under sin tid och inte heller svärmor. Vissa av oss har väll bara tur? ta i trä
Bild
bellibutt
Nykomling

BF: 121118
Bor: Spanien
Status: förlovad

Inläggav AmelieM » 13 apr 2012, 00:29

Hej! Vecka 32 och har inte haft några värre besvär. Sen tror jag att det inte är lika jobbigt när man lever med det varje dag. Jag har ju varit förstoppad och haft klåda över hela kroppen hela tiden. Det är inget jag tänker på längre. Det är mkt skrönor. Ju mer man känner och mår dåligt desto bättre mår bebisen. Min bebis mår jättebra samtidigt med mig! Jag va lika orolig som dig och har läst på jättebra om min graviditet för att stilla oron. Men den finns där hela tiden, orsakerna bara byts ut. Hoppas att du fortsätter att må bra helt enkelt! Lycka till!
AmelieM
Stammis

BF: 1206
Status: Frustrerad

Återgå till Gravid vecka för vecka