Nån som har vita älflytningar eller känner nån som har ?????

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Nån som har vita älflytningar eller känner nån som har ?????

Inläggav heidimariajohanna » 24 nov 2011, 23:05

Hej..
Jag blir galen .. har regelbunden äl och mens men inte normala flytningar kring äl.. har typ vita mjölkiga/ lotion... sånna mam har innan äl efter mens hela tiden.. inga sega brobyggarflytningar som man ska ha .. tror detta är felet varför vi inte vlivit med barn=( blir så ledsen.. nu tänker jag på det hela tiden..
ahr läst på nätet att många blivit gravida fast de inte haft ägglossningsflytningar för det kan finnas "där inne" men då har man väl inte vita "vanliga" flytningar som kommer ut eller? nån som mhar samma som jag o lyckats bli gravida? suck..
BildBild
Dream as if you´ll live forever,
Live as if you´ll die tomorrow.

kramisar
Användarvisningsbild
heidimariajohanna
Alltid online

Status: Mamma till lilla E

Re: Nån som har vita älflytningar eller känner nån som har ?????

Inläggav förstagångare » 26 nov 2011, 18:18

"Vanliga" ägglossningsflytningar kan ju se ut lite hur som helst, alla ser inte likadana ut. Har aldrig haft sega brobryggarflytningar, men ändå har jag blivit gravid 2 gånger. Det är inte alltid jag ens har flytningar i samband med äl, det hade jag heller inte den gången jag blev gravid här senast. Minns det bra, för skrev upp det i den kalender jag hade på mobilen som räknade ut när man har äl. De gånger jag har haft flytningar har det varit vita mjölkaktiga flytningar.
Finns många orsaker till varför man inte blir med barn. Har du testat med äl-test?
Bild
Bild

MA 7+5 (maj 2010)
MA vecka 7 (mars 2013)
förstagångare
Alltid online

Status: Stolt mamma till finaste Elsa

Re: Nån som har vita älflytningar eller känner nån som har ?????

Inläggav heidimariajohanna » 29 nov 2011, 00:26

förstagångarn.. åh du gav mig precis hopp.. vi har ju nte försökt så länge men ändå.. har tänkt att det är de där brobyggarflytningarna som gör det..
mm har testat med äl test o även tempat lite granna.. har regelbunden mens o regelbunden äl.. denna ggn kände jag tom av äl mkt.. men som sagt sambon har varit iväg två månader i rad nu en vecka precis när jag haft äl=( hoppas på en julbebis nu då... eller att den blir till vid jul ;)
det är preci sånna där vita mjölaktiga jag brukar ha.. o vet det noga för jag har kollat o det kommer alltid runt äl..
nu påpekade sambon nåt "äckligt" dock efter äl.. när vi hade myst.. trådaktiga vita saker på honom.. hehe.. så någon form av trådar kanske det finns där inne i mig fast de inte är helt genomsknliga som rå äggvita;)
BildBild
Dream as if you´ll live forever,
Live as if you´ll die tomorrow.

kramisar
Användarvisningsbild
heidimariajohanna
Alltid online

Status: Mamma till lilla E

Återgå till Bli gravid