Ni som använt Primolut Nor

Träffa andra som har svårt att bli med barn här.

Ni som använt Primolut Nor

Inläggav Michell » 03 mar 2015, 19:48

Jag fick utskrivet Primolut Nor då jag haft små mellanblödningar, doktorn trodde på hormonrubbningar.

Mensen kom i fredags (1-3 dagar sen) och började i lördags med medecinen. Lördag eftermiddag ca fick jag otroligt ont i ryggen och livmodern, där efter kom en blod klump lika stor som mitt fingeravtryck på pekfingret.
Blödde till igår, bara smått igår (blödde alltså 4 dagar som jag ca brukar under mensen).

Idag när jag sluta jobba hade jag jätte ont i livmodern när jag böjde fram mig för att byta skor på jobbet plus när jag satte mig i bilen. När jag kom hem började jag stört blöda igen!

Någon som varit med om detta??

Ringt sjukan igår då jag mådde OTROLIGT dåligt av dem. Skulle ringa mig sen då dem pratat med doktorn.
Blogg: bebisimagen.blogg.se

♡Son född 2013

14/9-14 Uttag av spiral för att bli fler i familjen.

24/12-14 Missfall i ca vecka 5-6 ♡
Michell
Alltid online

BIM: 2210
Bor: Norrbotten

Re: Ni som använt Primolut Nor

Inläggav Majsan81a » 10 maj 2015, 23:07

Hej! Jag har fått primolut nor för att mensen ska starta ordentligt, och inte krångla i fem dagar innan den sätter fart. Jag ska ta min första tablett på dag 14 fr mensen första dag, sedan äta två tabletter i tio dagar. Har kört en kur, och visst kom mensen med besked. Blev lite psykiskt instabil av dom och värk som tusan... Har alla dessa åkommor i samband med mens jämt, men de förstärktes betydligt denna gång. Får vara tacksam över att ens närmare älskar en :roll:
Hoppas verkligen på en ordentlig ägglossning denna gång som resulterar i en graviditet...
Hur går det för dig?
Majsan81a
Nykomling

Återgå till Svårt att bli med barn
Annons: