Nidblödning eller mens?

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Nidblödning eller mens?

Inläggav snigelfia » 05 jul 2015, 15:43

Hej alla!
Jag är ny här. 22 årig tjej som är sjukt bebissugen!
Jag hoppas på plus denna månad!
Jag och min pojkvän/sambo försöker skaffa barn. Vi prickade in ÄL den 21 juni och den 29 juni, 5-6 dagar före bim så fick jag en väldigt liten blödning. Har hållit på nu i 5 dagar och det är inte alls som när jag brukar ha mens, är väldigt sparsamt och jag undrar nu om någon har haft något liknande och sen plussat? Har bim på måndag 6 juli egentligen. Och min mens är alltid regelbunden på 28 dagar, nu kom det en blödning på 23 dagen?! Nidblödning eller mensen som kom väldigt tidigt?

Update:
Blödningen tog slut igår på morgonen den 4 juli. Idag den 5 juli när jag vaknade runt 12 tiden så var det en liten blödning stor som en 5-krona i trosorna, ljusrosa på pappret. Men inget mera sen. Var bara det.
snigelfia
Nykomling

Re: Nidblödning eller mens?

Inläggav secretgirl » 06 jul 2015, 15:24

Det är svårt och säga då kroppen kan vara ett litet mysterium. Jag tro det var mensen som kom förtidigt eller att du hade en så kallad mellanblödning.
Vilket fall som helst så kan du ju ta ett test om någon dag och kolla. Är du gravid börjar du producera hcg :)
Jag hoppas du snart plussar med er efterlängtade bebis.
----------------------
Sexbarnsmamma!
Födda: 2006, 2008, 2009, 2011, 2012 & 2015
Användarvisningsbild
secretgirl
Alltid online

Återgå till Nykomling