NY

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

NY

Inläggav Mia » 28 maj 2006, 20:37

[font=Comic Sans MS]hejsan .. som sagt jag e ny här.. så jag fattar ingenting av denna sidan än.. :oops: jag är 24 och har en liten son som blir 4 i oktober och så har jag en på gång som ska komma om 19 dagar om det är riktigt... den e beräknad att komma 16/6 :roll: är lite halv rädd inför förlossningen men hoppas på det bästa... tänker inte så mycket på de för jag vågar inte.. hmmm ngt mer om mig... :roll: ja ni får väl fråga mig om det skulle vara något.. hmm ha det gött allihop [/font]
Användarvisningsbild
Mia
Nykomling

Inläggav Stina » 28 maj 2006, 23:15

Hej Mia!! Välkommen in i gänget! Gud va kul med en bebis till! Längtar tills jag blir gravid igen!! Det kommer ju säkert gå jätte bra på förlossningen. Hur var den förra? Förstår att du är nervös.

Du kan alltid fråga oss andra om det är något du undrar över! Vi hjälper så gärna till!
Användarvisningsbild
Stina
Alltid online

Status: Börja blogga på Minbebis du också!

Inläggav Mia » 31 maj 2006, 09:04

hejsan.. jag hoppas att det går bra denna gången.. usch för smärtan bara

förra gick ju fort men a jag e lite rädd för smärtan.
förra gången så hade jag inte så mycket förvärkas arbete som jag kännde av.. jag åkte in 22 tiden efter att min mamma hade tjötat på mig att vi skulle in men jag ville inte igentligen för jag ville inte bli hemskickade. men vi åkte in. dom kolla me ctg och så trode dom att dom skulle skicka hem mig men det var tur att dom om jag var öppen och de var jag 8cm och dom skrev in
mig 00,00 han kom 01,49 så jag hann ingen bedövning ingenting. skulle bada men nä inte de heller..=)
Användarvisningsbild
Mia
Nykomling

Återgå till Nykomling