Nyföddfotograferingar (gratis) ÖREBRO

Köp och sälj vagnar, mammakläder, bära barn produkter och mycket mer.
Kategoriregler Köp och sälj barnprylar, babykläder, vagnar, leksaker och tillbehör. Minbebis.com ansvarar inte för de köpavtal som görs i detta forum. Var aktsam med att föra över pengar till annan persons konto om du inte helt säkert kan lita på denne.

Nyföddfotograferingar (gratis) ÖREBRO

Inläggav annajansson » 15 okt 2015, 10:50

Hej blivande föräldrar!

Är ni intresserade av en kostnadsfri fotografering av er lilla guldklimp?
Jag heter Anna, är bosatt i Örebro, och driver sedan i vintras Anna Jansson Fotografi.
Jag fotograferar glada, mysiga och kärleksfulla bilder på barn, familjer och brudpar och tycker detta är det roligaste som finns!
Då jag nyligen startat verksamheten är jag både i behov av bredare portfolio samt nya erfarenheter, därför tänkte jag lägga upp en liten koll här:

- Jag söker 2-3 nyfödda bebisar (7-21 dagar gamla) att fotografera.
- Fotograferingen är kostnadsfri och 5 valfria högupplösta, digitala bilder ingår.
- Möjlighet finns att köpa till flera bilder och produkter med 10% rabatt.
- Kravet är att bilder får visas upp i min portfolio, i sociala medier, hemsida, etc. i syfte för marknadsföring. Avtal skrivs kring detta.
- När jag fått in 2-3 intresseanmälningar kommer jag erbjuda er andra 50% på fotograferingsbeloppet.

Skicka din intresseanmälan till: info@annajanssons.se

Portfolio och mer info finns på: www.annajanssons.se och även på: https://www.facebook.com/annajanssonfotografi.

Jag hoppas vi ses! :)

Med vänliga hälsningar
Anna Jansson
annajansson
Nykomling

Återgå till Köp & Sälj på Min Bebis