Hej tjejer! glad påsk på er
Jag mår faktiskt riktigt bra

Det som plågar mig nu är daglig (så gott som) huvudvärk. Roligare kan man ju ha, men jag somnar inte stående eller kräks konstant iaf ^^ Känner mig verkligen TJOCK nu. Tycker mig nästan ha problem att böja mig haha. Grejen är att jag liksom har rätt fläskig mage så det syns ingenting så, men jag märker på kläder som sitter tajtare och att jag inte kan dra in magen,.... fysiskt omöjligt. Har dock blivit frågad av en mamma på förskolan där jag jobbar om jag är gravid, så det börjar väl visa sig lite ändå antar jag ^^
Drömmer fortfarande mycket, konstigt och ofta otäckt eller så jag blir ledsen. Här i veckan drömde jag att min sambo söp sig full medan jag körde vilse med bilen pga en konstig gps. Sen kastade jag porslinssaker på min sambo av frustration och liksom bara grät.
Vaknar för det mesta varje natt runt 1-2 tiden och behöver kissa. Har dessutom på morgonen en stor kula på magens högra sida, haha, tror minsann det är den riktigt fyllda kissblåsan. Ser ganska komiskt ut.
Vi har köpt bebisens första kläder

Ingenting den kommer kunna använda direkt dock då det endast fanns i ganska stora storlekar, tror minsta var 62 som vi köpte. Supergullig gul body med apor på och ett par bruna byxor med samma mönster.
Har nedräkning till UL den 3:e maj nu för att få se att det verkligen bor och växer någon i mig och att det inte bara är en godismage såhär efter påsk ^^
Hur står det till med er andra?
Kram kram