Just nu känner jag mig så motlös

Sitter här i huset och behandlingen har inte tagit ordentligt. Noas rum luktar f*n och ny behandling ska ske i morgon på just hans rum. Fungerar inte det så blir det full renovering av rummet och just nu känns det slitsamt att kanske måste ha folk i huset. Även om det är skönt att andra ska göra det så tar det på
Sedan mår inte Noa bra heller. Han har blivit snorig (förkylnings-och feberbarn) och magen hans tjorvar. Han kräktes igår och det är då en hel evighet sedan han gjorde det. Nog för att han är rätt så glad och pigg men lite grinig är han vilket är onormalt...
Alla hans leksaker i rummet måste få stanna kvar och som ajg skattar mig lycklig att det finns massor kvar ute på den inglasade altanen. Det är nu hans lekrum men det betyder även strumpbyxor och varma kläder. Visst kan man ta allt in men han blir rastlös och gnällig när ytan minskas så det är bättre han får vara ute i alla fall deler av dagen. Solen har börjat titta fram så nu hoppas jag att altanen blir varmare snart...
Själv mår jag givetvis inge bra heller. Allt motlöshet sätter sig på magen och det känns som om all mat kommer ut "bakvägen" (ursäkta mitt språk) och snart kommer väl tarmarna med
Borde komma ordentligt igång men det är jobbigt

Plockar lite här och var men kommer liksom inte ordentligt igång. Just nu önskar jag familjen var lite närmare så man hade kunnat få lite hjälp... de man har här (makens familj) jobbar ju hela dagarna och jag vill inte fråga för mycket. Är glad vi kan vara där hos dem om vi åter igen måste utrymma huset...
Fy, vilken gnällspik jag är i dag!

Förlåt men jag behövde gnälla ifrån mig...