Hej!
Jag har haft p-stav. Men tog ut den för 2½ år sedan.. Jag tyckte den fungerade kanon hela tiden.. hade den i ca 2år. Jag hade inga blödningar på hela tiden

Nackdelen är att många har blödingar i början.. vissa kompisar har haft blödningar i mer än 1 månad när dom satte in den
Jag tyckte inte det gjorde ont och sätta in den men därimot att ta ut den. Min doktor visste inte hur han skulle göra(kan tillägga att han är kirurg i lund men jobbade extra på min vc) Så han bedövade med sprutor längsmed kanterna på staven och sedan skärde han ett snitt på ca 3-4cm.. Detta är säkert ett skräckexempel på hur det kan bli när man tar ut staven.. då mina kompisar bara har ett litet märke ungefär på samma ställe dom dom satte in staven.. syns knappt.. men på mig sydde han 3 stygn så det ser ut som ja har en 6foting på min arm

blev jätteledsen då ja är frisör och kunderna har den i blickfånget hela tiden när ja shamponerar dom.. så har mått lite dåligt över att ha ett sånt fult ärr på armen..
Hoppas inte det blir samma för dig! Men som sagt så trivdes ja jättebra med staven så länge den satt inne!! Bra och sätta in om man är glömsk med att ta tabletterna!!
Kram