possetift på test men blöder endå???

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

possetift på test men blöder endå???

Inläggav fertilitetsgudinnan » 16 aug 2010, 12:20

hmm...igår plussade jag på en sticka! men samma dag blöder jag?? idag e jag till och med tvungen bära bindor! men endå ska jag enligt stickan vara med barn??? det värkar konstigt enlit mig?...snälla behöver värkligen hjälp här nu blir ju paronoid och rädd:S avd ska det betyda är det skadlit för barnet eller är det fel på testet? har andra symtom som trötthet och ömma bröst samt illamående... så varför blöder jag??? och på samma dag som den visar possetift?:S hjäälp :shock: :cry: :?:
fertilitetsgudinnan
Stammis

Re: possetift på test men blöder endå???

Inläggav Je78 » 16 aug 2010, 13:01

Förstår att du är rädd å orolig. En del har ju mens fast dem är gravida, så det kan ju va så. Jag tycker du ska ringa bm och fråga. Så kan hon hjälpa dig och säga va du kan vända dig nånstans för å få hjälp.
Hoppas allt löser sig. Grattis till plusset :) Hör gärna av dig och berätta hur det går.
Bild

Bild
MA aug 08
MA nov 09
Je78
Alltid online

Status: Två barns morsa :)

Inläggav Dimmasimma » 16 aug 2010, 13:20

Jag plusade fyra dagar innan beräknad mens. På bim blödde jag massor!! Men de var kroppen som ännu inte förstått att jag var gravid.. Ge inte upp. De kan vara helt normalt. Ring din bm och fråga..
MA 10/2 2010 (V11)

älskade Lova född 110127
Dimmasimma
Alltid online

Status: Mamma till världens finaste ..

Inläggav Lotta72 » 16 aug 2010, 14:30

Det kan ju dessvärre oxå betyda att du har fått ett tidigt missfall. Som Je78 föreslår: Ring din mödravårdcentral och be att få prata med en barnmorska.
Lotta72
Alltid online

Status: En efterlängtad 2:a på väg!

Inläggav fertilitetsgudinnan » 16 aug 2010, 20:35

Dimmasimma skrev:Jag plusade fyra dagar innan beräknad mens. På bim blödde jag massor!! Men de var kroppen som ännu inte förstått att jag var gravid.. Ge inte upp. De kan vara helt normalt. Ring din bm och fråga..

okey!...jkag gjorde ett till test idag! men jag blev lite förvirrad...
medan jag kissa klart ch titta ner så såg jag två streck! ett rött och ett rosa tydligt! tog upp den och kolla närmare och jag tyckte ena strecket såg konstigt ut..typ..utsmetat eller nått såg skumt ut...jag ropade på min man och bad han kolla och titta tllochmed i ljuset och sen sa han"hmm men asså vart? jag ser inget?" och så kolla jag själv igen men så var det helt borta??:S ja bah men va!? men men..jag såg ju...kunde fan svära på min egen skinka på att de va ett till streck men..det såg konstigt ut dock...så jag undrar ifall jag kanske hamna i en konstig trans och halicunerade allt? elelr var det fel på testet?:S
fertilitetsgudinnan
Stammis

Återgå till Min bebis föräldragrupper