Precis startat bebisverkstad. =)

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Precis startat bebisverkstad. =)

Inläggav Backsvala » 21 maj 2013, 15:33

Hallojsan! :)
Jag har varit medlem här ett litet tag, men har aldrig sett dessa trådar! (Jag måste orientera mig lite mer tror jag, hehe)

Jag och min sambo kom överens i början av året om att starta bebisverkstad. Jag tog ur min p-stav i slutet av mars och fick mens en månad senare, 26/4. Har haft en ÄL men mysandet blev lite klent då min sambo hade eftermiddagsvecka. Jag har BIM på fredag, hoppas självklart på ett plus men har inte så höga förväntningar. Annars så myser vi för fullt och hoppas på att det plussar snart!

Kort fakta:
Jag är 19 år och min sambo 24. Vi har varit tillsammans i lite över fyra år och bott ihop i två. Vi har precis flyttat till hus med vår hund och vi trivs verkligen.
Jag jobbar som USKA på ett HVB-hem för vuxna med psykiska funktionsnedsättningar (främst schizofreni och borderline) och min sambo kör timmerbil.
På fritiden så spenderar vi mest tid utomhus. Vi båda kör cross, gillar att fiska och bara vara ute i naturen. Jag har även lite ströjobb som fotograf då jag mest fotograferar natur och motorsport.

Det hade varit trevligt att få dela med sig utav tankar, symptom (när de kommer) och annat med någon som ligger lite i fas! Ålder, intressen och ort spelar absolut ingen roll. :)
Backsvala
Stammis

Re: Precis startat bebisverkstad. =)

Inläggav trudy » 30 maj 2013, 09:50

Välkommen hit Backsvala och hoppas att det dyker upp ett plus inom kort ;)
Bild

BildBild

Bild
trudy
Alltid online

BF: 210813
Status: Sambo

Inläggav Carolineli » 04 jun 2013, 00:00

Hej :) ja och min sambo bestämde oss för att ja skulle sluta med p-piller. Slutade någon gång i januari och hade bokat tid till vc som ja igentligen skulle till imorgon pga att min mens var så seg. Men tur som vi hade så kom den i torsdags å ja blev så lycklig :) så nu går vi bara å väntar på att den ska ta slut så vi kan sätta igång. Är så spännande å lite läskigt på något sätt nu när vi äntligen kan börja :)
Carolineli
Alltid online

Inläggav kexet92 » 04 jun 2013, 15:01

Hej! Vi försöker få vårt andra barn (har en son på 1,6 år) jag är 21 och min sambo 24. Borde ha min ägglossning i slutet av veckan. Hoppas verkligen på ett + i slutet av månaden! :)
kexet92
Nykomling

Inläggav Carolineli » 04 jun 2013, 20:22

Spännande! :) har ägglossning om några dagar och längtar nog mkt nu. Hur ska de inte bli sen då när man ska gå å vänta på om mensen kmr elr ej..
Carolineli
Alltid online

Återgå till Nykomling
Annons: