Rejäl smärta i livmodern och ömmande bröstvårtor

Samlevnad innan, under och efter graviditeten!

Rejäl smärta i livmodern och ömmande bröstvårtor

Inläggav jayde » 29 maj 2012, 20:33

Hej, det finns säkert tusen trådar om det här men jag startar en ny!
Till att börja med så har jag gått med ömma bröstvårtor i 4-5 dagar nu, men mått bra i övrigt. Tänkte att jag hade haft något tight på mig men de gör ont även när de får vara "fria" under en längre tid.

Idag när jag var på jobbet och satt i kassan så kom världens smärta i hela livmodern, inte bara nån sida. Det kom och gick, det var en del rejäla kramper, som fick mig att tro att jag skulle föda barn (jag som inte ens vet hur det känns). Kändes som knivar i magen typ eller att nån drog och hade sig där inne. Det var så jobbigt att jag var tvungen att gå hem. Kunde varken stå eller sitta :cry:
Ringde sjukvårdsupplysningen och frågade, men hon sa bara att om det blev värre så skulle jag åka in.

Mhm.. Det har nu släppt helt efter 2 timmar. Bör också nämna att jag har haft samma p-piller i 2 år och aldrig känt av någon mensvärk eller ömmande bröst kring mens. För kanske 8 dagar sen (ca en vecka in på kartan) så missade jag ett piller, och hade sex dagen efter :oops:

Så min fråga är, vad kan det där ha varit för smärta? Bm undrade om jag var gravid, men det vet jag inte, eller så sa hon att det kanske kunde vara en infektion.. Jag har ingen aning. Vet bara att jag aldrig varit med om det här förut :shock: Någon som varit med om något liknande?
jayde
Nykomling

Återgå till Sex & Samlevnad
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=family&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()