Att resa med barn kan vara alldeles underbart men ibland lite krångligt. En sak är säker, med lite planering och goda restips så blir det enklare och resan kan bli ett oförglömligt äventyr för stora och små.
Att flyga med barn kan vara lite nervöst, speciellt första gångerna.
Jag har rest en hel del själv med mina två barn när de varit från 4 mån och 2,5 år. En 1,5 åring är ju lite att se efter så det blir ingen viloresa precis

Men det har du säkert inte hemma heller... flygresan kan bli lite strulig, men om du kan få köpa en flygstol till ett av barnen (du får bara ha en infant i knät) och ta med ett babyskydd att sätta fast ett av barnen i så kan det gå. Medresenärer är oftast väldigt väldigt hjälpsamma när man har små barn och är ensam. Särskilt om du har tvillingar tror jag! Välj ett superbarnvänligt ställe där du inte behöver "olyckspassa" så mycket. Dvs där det redan är ganska barnsäkert och inte jättemånga farliga faror omkring hela tiden. Lycka till! Starkt av dig i din situation att fundera på att resa!!Resan gick ganska bra faktiskt. Det blev lite jobbigt i början med allt fixade sig till slut. Det blev mycket fotografier och vi bestämde oss för att
trycka ett vykort av vårt familjeporträtt och skicka det som julkort sen. Hoppas våra råd hjälper och resan går bra.
Ha en trevlig helg.