Ringar??

Planera ditt bröllop, här finns fler bröllopssugna!

Re: Ringar??

Inläggav Flisen » 08 aug 2010, 11:56

Tack för alla tips och gratulationer :) Det var ett tag sen jag var här inne nu och inte sett att så många svarat.. Som jag skrev i mitt första inlägg så har vi bestämt oss för att spara ihop till de som vi vill ha, men var endå nyfiken på det här med plättering eftersom jag inte vet hur slitstarkt det är så det var mest Det som jag ville ha svar på. Om det är någon som har eller haft sådan ring som de kan säga något om.

Men tack igen för alla tips och idéer! :) Nu kommer barnet vilken vecka som helst så vi får se hur mycket pengar som blir över de närmsta månaderna. men förhoppningsvis har vi hittat ringar till bra pris innan nästa år :) Vi stressar inte eftersom vi vet att vi vill leva med varandra resten av våra liv.
Flisen
Stammis

BF: 100819
Bor: Bergkvara
Status: Mamma under utbildning

Re: Ringar??

Inläggav Vitlilja » 08 aug 2010, 13:50

Vet tyvärr inte hur det är med plättering, dock vet jag att om du har borstade ringar blir dessa blanka efter ett tag.
Ett tips är ju att gå in till en smyckesbutik och fråga, kolla på ringar och fråga hur det är med allt det där. De kan ju mycket och är ärliga också, det var så vi fick reda på det där med borstade ringar.

Lycka till med sparande, förlossning och snart bäbis:D
Alina född 20/1-11 <3
Vitlilja
Alltid online

BIM: 040912

Föregående

Återgå till Bröllop