Annons:

Sex med gravid ensamstående kvinna?

Samlevnad innan, under och efter graviditeten!

Sex med gravid ensamstående kvinna?

Inläggav Intimitet » 10 jan 2017, 02:18

Hej!

Jag tror säkert att det har med åldern att göra för min del eftersom jag inte riktigt funderat kring detta tidigare (jag är 30 år). Men jag lade märke till en sak för något år sedan när jag gick på spårvagnen och höll öppet dörren för en väldigt gravid tjej/ung kvinna. Hon skyndade så fort hon kunde med sin mage för att hinna med vagnen, och jag stod med dörren en bra stund, så hon gav mig ett jättestort leende och tackade så mycket. Vi gick båda på spårvagnen och bytte blickar några gånger under färden. Det var absolut inget sexuellt utmanande med situationen. Men när jag såg henne sitta pustandes efter den korta spurten till vagnen, så var det bland det vackraste jag sett. Det var någon ny känsla som jag inte känt förut, en attraktion som gjorde att jag ville hjälpa/skydda/ta hand om henne, och jag blev minst lika varm som jag föreställde mig att hon var, trots att jag inte alls behövt springa för att hinna med. Hennes blickar var korta, men det fanns något där som utstrålade intresse.

I vanliga fall hade jag inte tvekat på att sätta mig och prata med henne, jag är varken blyg eller osäker. Men något höll mig tillbaka. Det kändes instinktivt fel att närma sig en gravid kvinna. Inte för att någon annan där lade märke till blickarna som vi utbytte, men hade jag satt mig och inlett en konversation så föreställer jag mig att folk hade varit dömande... visst har jag rätt? Min spontana tanke om en höggravid kvinna med all sannolikhet har ett stadigt förhållande med pappan till det blivande barnet är väl inte helt uppåt väggarna fel?

När jag skulle hoppa av på min hållplats och reste mig så hade vi blickkontakt hela vägen tills spårvagnen åkt ifrån. Jag blev stående kvar med hjärtat bultande alldeles villrådig. Gjorde jag fel? Gjorde jag rätt? Hade hon blivit irriterad? Eller väntade hon på att jag skulle komma fram och säga något?

Jag kom på mig själv att tänka på henne när jag kom hem, var och varannan dag. Såklart sexuellt när det är någon som man blivit så attraherad av, men minst lika mycket bara intimitet, att få ta hand om henne och finnas nära... Och det sexuella, att föreställa sig att ha sex med henne i sitt gravida tillstånd var något jag inte tänkt på tidigare, men oj vad tänd det gjorde mig... är detta konstigt? Jag har inte kunnat släppa tanken om det sen dess, och även om jag inte ältar det så är det så att jag oftare lägger märke till hur vackra ni gravida kvinnor och tjejer är...

Om samma händelse av någon anledning skulle inträffa ånyo, och jag på samma sätt är säker på hennes intresse ... kan jag närma mig henne på samma sätt som en icke-gravid kvinna? Eller ska jag bara släppa dessa tankar tills jag har en "egen" bulle i ugnen med en kvinna?

Tacksam för er input!
Intimitet
Nykomling

Återgå till Sex & Samlevnad
Annons: